- محسن کوهکن - http://koohkan.net -

عدم حمايت جبهه پيروان از کانديداي خاصي/ جمع‌بندي نهايي اين جبهه از ميان تمامي کانديداهاي تاييد صلاحيت شده

“محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پيرامون انصراف حجت‌الاسلام”ابوترابی‌فرد” از نامزدي در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: از حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد تشکر و قدردانی می‌کنیم و این عملکردشان را توجه به مصالح کلان کشور و جریان فکری مجموعه اصولگرایان می‌دانیم.

نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری
در رابطه با تصمیم این جبهه برای حمایت از گزینه‌اي ديگر در انتخابات ریاست‌جمهوری بيان كرد: جبهه پیروان مطابق با استراتژی که براي خود در نظر گرفت، متکی، آل اسحاق و باهنر را پیشنهاد داد که در نهایت آل‌اسحاق و باهنر در انتخابات رياست جمهوري حضور نيافتند اما متکی با استنباط بر اینکه رأی بیشتری نسبت به ۴ نفر دیگر دارد در انتخابات ثبت‌نام کرد.

وی در ادامه افزود: جبهه پیروان در شرایط فعلی در حال بررسی کاندیداهای ریاست‌جمهوری است و از فرد خاصی هيچ‌گونه حمایت و درخواستي نداشته است.

وی در پاسخ به اینکه اگر متکی از خروجی شورای نگهبان بیرون بیاید گزینه مورد نظر جبهه پیروان قرار خواهد گرفت، بیان کرد: جبهه پیروان از بین تمامی کاندیداهای مورد تأیید شورای نگهبان به جمع‌بندی نهایی می‌رسد.

نايب رييس جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو مهم این است که حمایت از کاندیداها به سمت و سوی یکپارچگی و تعامل با مجموعه اصولگرایان و حرکت به سمت نامزد واحد سوق پيدا كند.