امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۸:۰۲  آخرین بروزرسانی : بهمن ۵ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 538
  • سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شوراي اسلامي گفت: كارگروه ويژه مجلس و دولت با هدف مقابله با تحريمها تشكيل مي شود.

    به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، محسن کوهکن‌ریزی در حاشیه نشست علنی امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران گفت: نشست علنی امروز (چهارشنبه) به درخواست تعدادی از نمایندگان و درباره تحریم‌های اخیر بانک مرکزی و تحریم های اقتصادی دیگر برگزار شد.

    سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اقدامات دولت براي مقابله با تحریم‌ها افزود: در نشست غيرعلني امروز مسئولانی از دولت که وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاونان وزیر امور خارجه و رئیس کل بانک مرکزی حضور داشتند، گزارشی از اقدامات دولت در اين خصوص ارائه  کردند.

    وی از تشکیل کارگروه مشترک برای روند مقابله با تحریم ها میان دولت و مجلس خبر داد و گفت: بیشتر افراد از مجلس در این کارگروه از کمیسیون‌های اقتصادی مجلس خواهند بود.

    کوهکن تأکید کرد: اقدام‌های انجام شده بیانگر این موضوع است که مقابله با تحریم‌ها مؤثر بوده است و در خبرهای رسانه‌های خارجی داشتیم که خیابان‌های تهران بیانگر شهری نیست که پایتخت آن تحریم شده باشد؛ شاخص‌های اقتصادی مانند بورس، این مطلب را تأیید می‌کند.

    نماينده لنجان تصريح كرد: در نشست امروز بحث مطرح کردن سئوال و توضیح خواستن از دولت مطرح نبود، موضوع در جریان قرار گرفتن نمایندگان ملت از اقدامات قوه مجريه و کمک به دولت برای مقابله با تحریم‌ها بود./گ

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "تشکیل کارگروه ویژه مجلس و دولت برای مقابله با تحریم‌ها"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی