امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۰:۱۶  آخرین بروزرسانی : مرداد ۳ام, ۱۳۹۸
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : پنج شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر : 3139
  • نماينده مردم شهرستان لنجان در مجلس شوراي اسلامي درباره ممنوع شدن کشت برنج در استان اصفهان گفت: اينکه دولت تصميم بگيرد و  تصويب کند کشت برنج تنها در استان مازندران، گيلان و گلستان انجام شود و کشت برنج در سراسر کشور از جمله خوزستان، لنجان و ديگر استان‌ها ممنوع باشد جوابگو نخواهد بود. محسن کوهکن […]

    نماينده مردم شهرستان لنجان در مجلس شوراي اسلامي درباره ممنوع شدن کشت برنج در استان اصفهان گفت: اينکه دولت تصميم بگيرد و  تصويب کند کشت برنج تنها در استان مازندران، گيلان و گلستان انجام شود و کشت برنج در سراسر کشور از جمله خوزستان، لنجان و ديگر استان‌ها ممنوع باشد جوابگو نخواهد بود.

    محسن کوهکن اظهار کرد: بنده نماينده مردم هستم و حق اظهارنظر دارم و بايد بگويم دولتي که کشت برنج را به جز سه استان در کشور ممنوع اعلام مي‌کند بايد گزارش علمي ارائه کند تا ما قانع شويم. کشت برنج به طور مثال چند برابر کشت غلات و… مصرف آب دارد اما متأسفانه گزارشي در اين مورد در سالياني که بنده در مجلس حضور داشتم تهيه نشده است.وي با بيان اينکه شايد در نظر برخي ممنوعيت کشت برنج به دليل کمبود آب تنها يک بهانه‌ باشد، افزود: کارشناسان ما در ابتدا بايد کشت جايگزيني براي برنج معرفي کنند که در شهرستان لنجان جوابگوي کشاورزي باشد و منابع آن نيز در نظر گرفته شود. نماينده مردم شهرستان لنجان در مجلس شوراي اسلامي اظهار کرد: اگر تغيير الگوي کشت انجام شود قسمتي از کشت برنج بايد حفظ شود البته تعصب کورکورانه روي اين موضوع نداريم اما اجداد ما ساليان سال کشت برنج را انجام مي‌دادند کيفيت آن نيز در طول تاريخ حفظ شده است.

    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:

    @mohsenkoohkan

    🔹ایتا:

    eitaa.com/mohsenkoohkan

    🔹سروش:

    sapp.ir/mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن:دستور ممنوعيت کشت برنج در اصفهان جوابگو نيست"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی