امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۱۹:۰۸  آخرین بروزرسانی : دی ۱۲ام, ۱۳۹۷
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر : 3071
  • کوهکن مقاومت ترامپ

    محسن کوهکن در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به طرح” معامله قرن” که توسط ترامپ مطرح شده است،گفت:هر طرحی در خاورمیانه که حقوق مشروع  فلسطینی‌ها را به رسمیت نشناسد و به دنبال احقاق ظلم هایی که در طول چند دهه به آنها شده است، نباشد و امکان اینکه آنها نتوانند سرزمین آبا و اجدادی شان را برگردانند و اعمال حاکمیت کنند؛قطعاً و یقیناً با مقاومت مردمی روبرو می شود و شکست می خورد.

    وی افزود:نیازی به هشدار اعضای اتحادیه اروپا هم نیست؛چراکه امروز مقاومت فلسطین با مقاومت ۲۰ سال گذشته آن متفاوت شده است.

    عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه امروز ، جنگ ۲۲ روزه و جنگ ۳۳ روزه اینها یک تجربه هستند،تاکید کرد:وقتی اسماعیل هنیه می گوید یک سرباز اسرائیلی اگر به غزه وارد شود یا کشته می‌شود یا اسیر می‌شود؛ این حرف نشان می‌دهد که آنها باور کرده اند که می‌توانند مقاومت کنند و به حق و حقوقشان برسند.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح ترامپ و هر فرد دیگری با هر طرحی از خارج ؛بخواهد به آنها تحمیل شود حتی با فشار، موفق نخواهد بود،مطرح کرد: آمریکایی یک طرحی می‌آورند که آن به پشتوانه سازمان ملل ممکن است باشد یا به پشتیبانی زور خودشان ویا با تقویت دلارهای نفتی آل سعود باشد،اگر منافع مشروع آنها را تامین نکند قطعاً و یقیناً با شکست مواجه می شود.

    مقاومت،محور شکست طرح معامله قرن 

    عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایی مجلس تصریح کرد:لازم نیست شکست طرح ترامپ را به صرف اینکه  اروپایی ها  با آن مخالف هستند ما پیش‌بینیکنیم ؛پیش‌بینی شکست طرح رئیس جمهور آمریکا را از روی مقاومت و راهی که فلسطینی‌ها برای  مقاومت پیدا کردند، می دانیم واین واقعیت هایی است که جامعه جهانی به آن پی برده است.

    به گزارش خانه ملت؛هشت کشور عضو اتحادیه اروپا پیش از انتشار عمومی طرح آمریکایی “معامله قرن” برای حل اختلافات فلسطین اسرائیل،در بیانیه‌ مشترکی نسبت به آن هشدار دادند.

    کشورهای مذکور در این بیانیه به همه اعضای شورای امنیت هشدار دادند که هرگونه طرح صلحی که براساس معیارهای بین‌المللی مورد توافق یعنی راه‌کار تشکیل دو کشور براساس مرزهای ۱۹۶۷ و به پایتختی مشترک قدس نباشد محکوم به شکست خواهد بود./

    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:

    @mohsenkoohkan

    🔹ایتا:

    eitaa.com/mohsenkoohkan

    🔹سروش:

    sapp.ir/mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن مطرح کرد: مقاومت محور شکست طرح معامله قرن"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی