امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۱:۲۴  آخرین بروزرسانی : بهمن ۵ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 513
  • دبير كل جامعه اسلامي نمايندگان ادوار مجلس شوراي اسلامي گفت: با توجه به سازوكارهاي معين خود به دنبال معيارگرايي بوده‌ايم و سعي داريم كه ابتدا اشخاص را شناخته و سپس مورد حمايت قرار دهيم.

    محسن كوهكن دبيركل جامعه اسلامي نمايندگان ادوار مجلس شوراي اسلامي درگفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برنامه اين حزب در انتخابات رياست جمهوري آتي گفت: جلساتي را تاكنون برگزار كرده ايم که تا مشخص شدن نهايي تصميمات نيز اين جلسات ادامه خواهد داشت.

    وي تصريح كرد: با توجه به سازوكارهاي معين خود به دنبال معيارگرايي بوده‌ايم و سعي داريم كه ابتدا اشخاص را شناخته و سپس مورد حمايت قرار دهيم.

    دبير كل جامعه اسلامي نمايندگان ادوار مجلس شوراي اسلامي گفت: اين حزب زير مجموعه تشكل اصولگرايان بوده و سعي دارد براي انتخابات رياست جمهوري آتي در چارچوب ديدگاه هاي جبهه پيروان خط امام و رهبري هماهنگي هاي خود را صورت دهد.

    كوهكن درباره پرسشي مبني بر اينکه آيا تاكنون رايزني هايي در مورد انتخابات با اشخاص خاصي صورت گرفته شده يا خير افزود: ابتداي امر به دنبال فرد مشخصي نبوده ايم و در انتظار جمع بندي كلي براي معرفي فردي اصلح به مردم هستيم.

    وي با اشاره به ديدار با علما و مراجع عظام تقليد در آستانه انتخابات افزود: جامعه اسلامي نمايندگان ادوار هميشه نگاه خاص و ويژه اي در انتخابات نسبت به علما و مراجع  تهران و قم داشته و در تصميم گيري‌هاي خود از نظرات بزرگان استفاده خواهد كرد.

    دبيركل جامعه اسلامي نمايندگان ادوار مجلس شوراي اسلامي در پايان با اشاره به حمايت اين طيف از كانديداهاي احتمالي معرفي شده از طيف اصولگرايي، خاطرنشان كرد: ما اصلا به دنبال تبليغات بر روي اسم خاصي نبوده ايم چراکه از ابتدا به دنبال معيارگرايي بوده ايم و از هيچكدام از كانديداي احتمالي حمايتي به عمل نياورده ايم.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "نمايندگان ادوار به دنبال معيارگرايي براي انتخابات است"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی