امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۴:۵۳  آخرین بروزرسانی : بهمن ۴ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 463
  • دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار با بیان اینکه این جامعه همسو با سایر جریان‌های اصولگرا حرکت می کند، گفت:‌ معتقد هستیم در میان کاندیداهای مطرح "محمدرضا باهنر" بیش از همه شایستگی ریاست جمهوری دارد.

    محسن کوهکن در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ درباره جزئیات جلسه دوشنبه شب (۱۶ بهمن) اعضای شورای مرکزی این جامعه اظهار داشت:‌ در این جلسه، جامعه اسلامی نمایندگان همسو با سایر تشکل‌های اصولگرایی از جمله جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری، برنامه‌ریزی‌هایی را برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام دادند.

    دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار افزود: ‌شب گذشته نماینده جامعه اسلامی نماینگان در جبهه پیروان خط امام و رهبری گزارشی از فعالیت‌های این جبهه ارائه داد.

    کوهکن با بیان اینکه هریک اعضای جامعه نمایندگان حداقل یک دوره نماینده مجلس شورای اسلامی بوده اند و به مشکلات کلان کشور آشنایی دارند و جزئی و صنفی فکر نمی کنند،‌ عنوان کرد: اعضا در حال بررسی همه جانبه کاندیداهای مطرح برای انتخابات ریاست جمهوری و دعوت از این افراد برای شنیدن نقطه نظرات آنها هستند.

    دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار در ادامه اعلام کرد:‌ براساس تصمیم اعضا، اولین دعوت جامعه نمایندگان از “محمدرضا باهنر” خواهد بود تا در مجمعی که شنبه یا دوشنیه هفته آینده برگزار می‌شود،‌ حضور پیدا کند.

    وی درباره اینکه “باهنر اعلام کرده است احساس تکلیف نمی‌کند و در انتخابات حاضر نخواهد شد” عنوان کرد: بعضی از افراد خودشان تصمیم می‌گیرند در انتخابات حاضر شوند؛ به عبارتی “خود تصمیم گیرند” که البته ایرادی به آنها وارد نیست.

    کوهکن ادامه داد:‌ افراد دیگری هستند که در سیاست با تجربه و نسبت به مسائل و مشکلات کشور آگاه هستند، اما تصمیمی برای کاندیداتوری ندارند و اعلام می‌کنند احساس وظیفه نمی‌کنند.

    دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار تصریح کرد:‌ به دلیل ضرورت حضور این افراد در عرصه سیاست، گروه‌ها و تشکل‌ها با برگزاری جلسات و دیدارهایی استدلال و درخواست خود را برای حضور این افراد در انتخابات ارائه می‌کنند.

    وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ جامعه نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی با احترامی که برای همه افراد و گروه‌ها قائل است و به هر نتیجه‌ای که مجموعه اصولگرایان برسد پایبند خواهد بود، اما معتقد است در میان کاندیداهای مطرح “محمدرضا باهنر” بیش از همه شایستگی ریاست جمهوری دارد.

    انتهای پیام/

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "“باهنر” بیش از همه شایستگی ریاست‌جمهوری دارد"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی