امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۶:۳۶  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 377
  • دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار گفت: تحلیل و ارزیابی رفتاری بعد از هر انتخابات برای هر جریان‌ سیاسی که خواهان فعالیت زیر سقف نظام هستند، امری حیاتی است.

    “محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به گمانه‌زنی‌های مطرح شده پیرامون باز تعریف جریان اصولگرایی، اظهار داشت: به نظر می‌رسد منظور از این صحبت‌ها تحلیل و ارزیابی اقدامات اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری باشد.

    وی افزود: بررسی اصل جریان اصولگرایی و آنچه که به عنوان منشور اصولگرایی مطرح است، مد نظر نیست بلکه تحلیل رفتاری شخصیت‌های حقیقی و حقوقی این جریان در گذشته، به خصوص هنگام انتخابات مدنظر است.

    کوهکن با تاکید بر تحلیل و بررسی عملکرد اصولگرایان در انتخابات اخیر ادامه داد: جریانات سیاسی بعد از برگزاری انتخابات، بی‌توجه به موفقیت یا عدم موفقیت در آن باید تحلیل مناسبی نسبت به اقدامات خود در گذشته داشته باشند، چراکه با آسیب شناسی رفتاری می‌توان برنامه‌ریزی درست و صحیحی برای آینده داشت.

    دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار در پایان خاطر نشان کرد: تحلیل و ارزیابی رفتاری بعد از هر انتخابات برای هر جریان‌ سیاسی که خواهان فعالیت زیر سقف نظام هستند، امری حیاتی است.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "آسیب‌شناسی رفتاری احزاب بعد از هر انتخابات امری حیاتی است"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی