امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۵۱:۲۷  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 365
  • دبيرکل جامعه نمايندگان ادوار گفت: اگر امروز هرکدام از جریانات به فکر قبضه خانه احزاب باشند، دیگر آنجا خانه احزاب نخواهد بود، بلکه بنگاه اصولگرایان و یا اصلاح‌طلبان خواهد شد. “محسن کوهکن” دبيرکل جامعه نمايندگان ادوار در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به بازگشايي خانه احزاب و نقش احزاب اصولگرا در آن […]

    دبيرکل جامعه نمايندگان ادوار گفت: اگر امروز هرکدام از جریانات به فکر قبضه خانه احزاب باشند، دیگر آنجا خانه احزاب نخواهد بود، بلکه بنگاه اصولگرایان و یا اصلاح‌طلبان خواهد شد.

    “محسن کوهکن” دبيرکل جامعه نمايندگان ادوار در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به بازگشايي خانه احزاب و نقش احزاب اصولگرا در آن اظهار داشت: از ابتدا که فعالیت خانه احزاب آغاز شد، کارها با نوعی تفاهم بين جريان اصولگرا و اصلاح‌طلب پیش رفت.

    وي افزود: اگر امروزه هرکدام از این جریانات به فکر قبضه خانه احزاب باشند، دیگر آنجا خانه احزاب نخواهد بود، بلکه بنگاه اصولگرایان و  یا اصلاح‌طلبان خواهد شد.

    دبيرکل جامعه نمايندگان ادوار تصريح کرد: بنابراین هریک از دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا اگر خواهان فعالیتی غیر از حزب و تشکیلات خود و به دنبال مکانی برای گفتگو هستند، باید برای احیای خانه احزاب تلاش کنند.

    کوهکن ادامه داد:  اگر به سمت و سویی حرکت کنیم که رئیس و کارگزاران خانه احزاب منتصب به یک جریان فکری باشند، دیگر خانه احزابي نخواهیم داشت و طبیعی است که در چنين شرايطي طرف مقابل هم دیگر حضور و فعاليتي نخواهد داشت، چراکه تصمیمات خانه احزاب، حکم قانون نیست که طرف مقابل مجبور به اجرا باشد.

    دبيرکل جامعه نمايندگان ادوار در پايان با بيان اينکه باید گفتگوهایی که در خانه احزاب بين دو جريان اصلاح‌طلب و اصولگرا صورت می‌گیرد، جهت اقناع طرف مقابل باشد، خاطرنشان کرد: اگر طرفين با تحکم، اداره امور خانه احزاب در دست بگیرند، روش اقناعی ديگر اثر نخواهد داشت و فلسفه خانه احزاب از بين خواهد رفت.

  • برچسب ها : ,
  • نظرات کاربران در "خانه احزاب را به بنگاه جريان متبوع خود تبديل نکنيم"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی