امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۱۸:۵۷  آخرین بروزرسانی : دی ۱۷ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۲ | کد خبر : 255
  • دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار با اشاره به راهبرد اقتصاد مقاومتی، گفت: در راستای عملیاتی‌شدن این سیاست، بایستی ضوابط دست و پا گیر دولت در مسیر اقتصاد برداشته شده و تمام ابزار در مسیر اقتصاد مقاومتی قرار گیرد. “محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به راهبرد اقتصاد مقاومتی مد نظر “رهبر […]

    دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار با اشاره به راهبرد اقتصاد مقاومتی، گفت: در راستای عملیاتی‌شدن این سیاست، بایستی ضوابط دست و پا گیر دولت در مسیر اقتصاد برداشته شده و تمام ابزار در مسیر اقتصاد مقاومتی قرار گیرد.

    “محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به راهبرد اقتصاد مقاومتی مد نظر “رهبر معظم انقلاب” اظهار داشت: تدابیر “معظم‌له” پیرامون اقتصاد مقاومتی تحقق نمی‌یابد، مگر آنکه رابطه‌ای تنگاتنگ و هماهنگ در جهت عملیاتی کردن این سیاست به وجود آید.

    وی با اشاره به نقش مردم در عملیاتی‌کردن اقتصاد مقاومتی اضافه کرد: مردم در اصلاح فرهنگ مصرف، همچنین اصلاح رفتار اقتصادی نقش تعیین کننده‌ای دارند که در این جا رسانه ملی بایستی وارد عمل شود.

    نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: تحولی عظیم در فرهنگ ملی بر اساس نوع مصرف، نگاه به عرضه و تقاضا، نوع نگاه به تولید، کارآفرینی، بسیار تعیین کننده است.

    کوهن تصریح کرد: امروزه کشورهای توسعه یافته ضرر به منافع خود را زیان به منافع عمومی ارزیابی می‌کنند، لذا بایستی مردم ما نیز منافع شخصی خود را در تضاد با منافع عمومی نبینند.

    دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار با اشاره به دیدار “رهبر معظم انقلاب” با سران سه قوه گفت: در این دیدار رهنمودهای عملیاتی و قابل اجرا از سوی “معظم‌له”  تبیین شد؛ نگاه ایشان این است که تشکیلات موازی‌کاری نباشد، همچنین ضوابط دست و پا گیر دولت در مسیر اقتصاد برداشته شده و تمام ابزار در مسیر اقتصاد مقاومتی قرار گیرد.

  • برچسب ها : , , , ,
  • نظرات کاربران در "اصلاح فرهنگ مصرف از سوی مردم در راستای اقتصاد مقاومتی/ضوابط دست و پا گیر دولت از مسیر اقتصاد برداشته شود"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی