امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۴۸:۴۹  آخرین بروزرسانی : دی ۹ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ | کد خبر : 54
  • عضوجبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: با توجه به این مهم که ما در کشور به طور متوسط سالانه شاهد برگزاری یک انتخابات هستیم نباید اجازه دهیم با فعالیت‌های انتخاباتی زود هنگام، فضای کشور ناآرام شود، درغیر‌اینصورت سرعت کارها چه در دولت و چه در مجلس تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.   “محسن کوهکن […]

    عضوجبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: با توجه به این مهم که ما در کشور به طور متوسط سالانه شاهد برگزاری یک انتخابات هستیم نباید اجازه دهیم با فعالیت‌های انتخاباتی زود هنگام، فضای کشور ناآرام شود، درغیر‌اینصورت سرعت کارها چه در دولت و چه در مجلس تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.

     

    “محسن کوهکن ” عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره برنامه های انتخاباتی اصولگرایان اظهار کرد: جبهه پایداری عمده جلسات را با مبنا قرار دادن و بسترسازی‌های لازم و همگرایی کامل بر طبق سلایق سایر اصولگرایان جلو می‌برد.

    وی افزود: بر همین اساس این جبهه استراتژی انتخاباتی را نوشته و طبیعی است که ساز و کارهای اجرایی را در آینده نزدیک عملی کند.

    کوهکن با تاکید براینکه برای ما در جبهه پیروان خط امام و رهبری یک خط قرمز تعیین شده است ادامه داد: این خط‌قرمز شامل دامن زدن به اختلافات درون اردوگاه‌صولگرایان است.

    عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در خصوص برنامه‌های انتخاباتی این جبهه اظهارکرد: با توجه به این که ما در کشور به طور متوسط  سالانه شاهد برگزاری یک انتخابات هستیم نباید اجازه دهیم با فعالیت‌های انتخاباتی زود هنگام، فضای کشور ناآرام شود ،درغیر‌اینصورت سرعت کارها چه در دولت و چه در مجلس تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.

    کوهکن در پایان خاطر نشان کرد: عدم ورود زود هنگام به انتخابات به معنی آن نیست که احزاب کار حزبی خود را تعطیل کند، بلکه احزاب بایدبررسی‌های خود را از نظر نگرش سنجی، نظرسنجی، تعیین استراتژی‌ها، تاکتیک‌ها و در آخرین گام بخش تعیین مصادیق انجام دهند.

  • برچسب ها : ,
  • نظرات کاربران در "عدم ورود زود‌ هنگام به انتخابات، به‌معنی تعطیلی کار حزبی نیست"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی