امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۸:۵۶  آخرین بروزرسانی : دی ۹ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : پنج شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ | کد خبر : 62
  • عضو مرکزی شورای جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به نامه وزارت کشور در مورد دعوت از احزاب برای تشکیل مجدد خانه احزاب گفت: این نامه را برخی از اعضای این جبهه دریافت کردند و با طرح این موضوع در جلسه هیئت رئیسه جبهه پیروان خط امام و رهبری در نهایت نامه‌ای به […]

    عضو مرکزی شورای جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به نامه وزارت کشور در مورد دعوت از احزاب برای تشکیل مجدد خانه احزاب گفت: این نامه را برخی از اعضای این جبهه دریافت کردند و با طرح این موضوع در جلسه هیئت رئیسه جبهه پیروان خط امام و رهبری در نهایت نامه‌ای به معاون سیاسی وزارت کشور نوشته شد.

    “محسن کوهکن” عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نامه وزارت کشور در مورد دعوت از احزاب برای تشکیل مجدد خانه احزاب اظهار داشت: این نامه را برخی از اعضای این جبهه دریافت کردند و موضوع در جلسه هیئت رئیسه مطرح شد و در نهایت جبهه پیروان خط امام و رهبری نامه‌ای به معاون سیاسی وزارت کشور نوشت.
    وی با اشاره به اینکه تصمیم ما در آن نامه منعکس شده است، تصریح کرد: اعضای جبهه بر دو موضوع اساسی تأکید ویژه داشتند، یکی تشکیل و وجود خانه احزاب و دیگری پرهیز جدی از اینکه خانه احزاب محل لشکرکشی جناح‌ها برای بدست گرفتن سکان اداری آنجا باشد.

    عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه افزود: جناح‌های سیاسی در قالب احزاب می‌توانند جبهه تشکیل داده و فعالیت‌های سیاسی و جناحی را در سایه  خانه احزاب انجام دهند.

    کوهکن تاکید کرد: زمانی که قرار است از امکانات بیت‌المال و وزارت کشور فعالیتی شکل بگیرد قطعا باید همه جناح‌ها در اداره خانه احزاب دخالت داشته باشند به نوعی که دیگر نیازی به لشکرکشی جناحی برای بدست آوردن رأی بیشتر نباشد.

    وی با بیان اینکه ما در جبهه پیروان با این روند که فرد خاصی از هر جناح و طیفی به عنوان مدعو بخواهد دیگران را دعوت کرده و با  این دعوت  تجمع و جلسات تشکیل شود به هیچ عنوان موافق نیستیم، ادامه داد: ما تنها نهاد صالحه در این زمینه را وزارت کشور می‌‌دانیم.

    عضو مرکزی شورای جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان خاطرنشان کرد: ما در این جبهه برای عملی شدن این مهم پیشنهادات خود را به وزارت کشور ارائه داده‌ایم و به نظر می‌رسد سایر جناح‌ها اعم از مستقلان و اصلاح‌طلبان با طرحی ارائه شده همکاری نزدیک داشته باشند زیرا این طرح، طرحی عقلانی است و اگر کسی به‌جای جنجال به دنبال هم‌اندیشی و هم‌افزایی و گفتمان بین احزاب باشد از این طرح استقبال می‌کند که خانه احزاب با یک مجموعه مشارکتی از احزاب اداره شود.

  • برچسب ها : ,
  • نظرات کاربران در "اداره “خانه احزاب” با مجموعه مشارکتی از احزاب، هم‌افزایی را در کشور به‌ دنبال خواهد داشت"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی