امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۷:۵۷  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۴ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : پنج شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | کد خبر : 1439
  • محسن کوهکن گفت: باید برای افرادی که به فکر تقابل با بیانیه توقف برجام در کشور هستند یک دوره کلاس آموزش الفبای سیاست خارجی گذاشت. به گزارش صاحب نیوز، منتخب مردم لنجان در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکر اخیر نمایندگان مجلس نسبت به توقف اجرای برجام در کشور گفت: […]

    محسن کوهکن گفت: باید برای افرادی که به فکر تقابل با بیانیه توقف برجام در کشور هستند یک دوره کلاس آموزش الفبای سیاست خارجی گذاشت.

    به گزارش صاحب نیوز، منتخب مردم لنجان در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکر اخیر نمایندگان مجلس نسبت به توقف اجرای برجام در کشور گفت: دولت از تذکر مجلس باید حداکثر استفاده را ببرد.

    محسن کوهکن با بیان اینکه تقابل با بیانیه توقف برجام در کشور، به دور از عقلانیت است خاطرنشان کرد: باید برای افرادی که به فکر تقابل با این بیانیه هستند یک دوره کلاس آموزش الفبای سیاست خارجی گذاشت.

    نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: در چنین مواردی که طرف غربی به دنبال زیاده خواهی خود می باشد دولت می بایست از چنین بیانیه هایی برای افزایش قدرت چانه زنی خود در مجامع بین المللی بهره ببرد و با تحت فشار قرار دادن طرف مقابل حقوق حقه ملت ایران را احیا کند .

    منتخب مردم لنجان در پاسخ به این شایعه که نمایندگان مجلس نهم در واپسین روزهای کاری خود به دنبال فشار به دولت هستند، متذکر شد: نمایندگان مجلس نهم با این اقدام به دنبال مطالبات منطقی و حقه ملت فهیم ایران بودند و به طور یقین  مجلس دهم نیز در راستای تحقق منافع کشورمان و نیز ریل گذاری صحیح و حمایت منطقی از دولت گام برخواهد داشت .

  • برچسب ها : , , , ,
  • نظرات کاربران در "نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری: دولت از تذکر مجلس حداکثر استفاده را ببرد/تقابل با بیانیه توقف برجام به دور از عقلانیت است"
    2 نظر برای “نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری: دولت از تذکر مجلس حداکثر استفاده را ببرد/تقابل با بیانیه توقف برجام به دور از عقلانیت است”
    1. يونس چابك گفت:

      فرمايشت حاج اقا كوهكن بسيار أساسي ومنطقي ميباشد ونمايندگان محترم مجلس بايستي بفكر منافع ملي و مردم باشند نه معادلات سياسي خودشون

    2. يونس چابك گفت:

      همه نمايندگان محترم بايستي در اين راستا حركت كنند و به فرمايشات حاج محسن كوهكن دقت بفرمايند ومنافع ملي رو در نظر داشته باشند


    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی