امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۱:۴۴  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۹ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ | کد خبر : 1796
  • محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن تقبیح شدیدالحن رویکرد رژیم آل خلیفه گفت: شکنجه ، بازداشت و لغو تابعیت مردم بحرین به رویه عادی رژیم آل خلیفه تبدیل شده است که تبعات ناخوشایندی در این کشور خواهد داشت. نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی،گفت: انحلال جمعیت الوفاق یا […]

    محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن تقبیح شدیدالحن رویکرد رژیم آل خلیفه گفت: شکنجه ، بازداشت و لغو تابعیت مردم بحرین به رویه عادی رژیم آل خلیفه تبدیل شده است که تبعات ناخوشایندی در این کشور خواهد داشت.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی،گفت: انحلال جمعیت الوفاق یا مقدمه چینی برای محاکمه نمایشی شیخ عیسی قاسم و دیگر رهبران مردمی بحرین مجموعه اقداماتی است که اعتراضات مدنی را به خشونت می کشاند.

    وی در ادامه گفت: رژیم آل خلیفه به دنبال یک جنگ داخلی کنترل شده است تا به این ترتیب مردم بحرین را در یک کشتار جمعی از دم تیغ نیروهای نظامی سپر جزیره بگذراند.

    کوهکن با بیان اینکه اقدامات منامه همگی متاثر از نظرات رژیم سعودی است ، گفت: ریاض به دلیل ناکامی در توطئه های رنگارنگی که در یمن ، سوریه ، عراق و کشورهای دیگر با آن مواجه شده است به دنبال جبران شکست با کشتار مردم بحرین است.

    وی تصریح کرد: رژیم سعودی با رویکردی صهیونیستی به عنوان مدافع رژیم اشغالگر قدس فعالیت می کند. آنها با تفکر سلفی گرایانه به عنوان اصلی ترین دشمنان اسلام با نام اسلام انسان های بی گناه را توسط تروریست های تکفیری داعش به کام مرگ می فرستند.

    این نماینده مجلس دهم خاطرنشان کرد: تکفیری های حاکم بر رژیم سعودی در نهایت آرزوی نابودی حرمین شریفین را در سر می پرورانند. آنچه که در مناسک حج سال گذشته رخ داد نشان داد که آنها برای جان حجاج ارزشی قائل نیست و اقدامات ظاهرا عمرانی آنها در اماکن مقدسه همگی در جهت رانده شدن مسلمین از حریم امن الهی است.

    گفتنی است که دادگاه رژیم آل خلیفه در جلسه انحلال جمعیت الوفاق و مصادره اموال این جمعیت را اعلام کرد. پیشتر رژیم آل خلیفه حکم انحلال جمعیت الوفاق را که بزرگترین جمعیت شیعه مخالف در بحرین است، بنا بر کیفرخواست وزارت دادگستری صادر کرده بود.

    رژیم آل خلیفه از سال ۲۰۱۱ همواره در پی سرکوب مخالفان بوده است./

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن: رژیم آل خلیفه به دنبال جنگ داخلی است"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی