امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۱:۳۱  آخرین بروزرسانی : شهریور ۹ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر : 1931
  • محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: مجموعه تحولات عراق ظرف چند سال اخیر به گونه ای بوده است که اقدامات تروریسستی به عنوان اصلی ترین تهدید تمامیت ارضی این کشور را مورد تهدید قرار داده است. نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تروریست های تکفیری داعش […]

    محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: مجموعه تحولات عراق ظرف چند سال اخیر به گونه ای بوده است که اقدامات تروریسستی به عنوان اصلی ترین تهدید تمامیت ارضی این کشور را مورد تهدید قرار داده است.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تروریست های تکفیری داعش که با همراهی مزدوران وفادار به رژیم بعثی تا نزدیکی های بغداد پیشروی کرده بودند توسط نیروهای مردمی حشدالشعبی ، حشدالعشایر تحت نظارت جمهوری اسلامی به عقب رانده شدند.

    وی در ادامه با تاکید بر این که اقلیم کردستان طعمه شیرین برای داعش است ، گفت: تجربه تهاجم داعش نشان داد که غربی ها عراق را در موقع بحران کشنده تنها گذاشتند ، در این میان اقلیم کردستان برای داعش طعمه شیرینی بود که ایران آنها را نجات داد. سردار سلیمانی در عملیات نجات اقلیم نقش مستقیم داشته است.

    کوهکن تاکید کرد: سلاخی کشورهای خاورمیانه راهبردی است که آمریکا به شکلی علنی دنبال می کند و در این راه از حربه هایی نظیر داعش و استقلال طلبی دنبال می کند.

    وی گفت: سیاست مشخص جمهوری اسلامی تاکید بر تفاهم گروه های سیاسی عراق به دور از مذهب و قومیت در جهت حفظ تمامیت ارضی عراق است.

    این نماینده مجلس دهم با اشاره به سفر احتمالی مسعود بارزانی به تهران گفت: مقامات اقلیم کردستان در سال های خفقان رژیم بعثی تحت حمایت ایران بودند و امروز نیز این روند ادامه دارد.

    وی تاکید کرد: تهران خواهان حل و فصل مشکلات اقلیم با بغداد است تا تمامیت ارضی عراق حفظ شود.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن ریزی: اقلیم کردستان طعمه شیرین برای داعش است"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی