امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۸:۴۱  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۴ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ | کد خبر : 1998
  • به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در روز چهارشنبه ۷ مهر و پس از ارائه گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس درباره اولویت‌های مجلس در زمینه برنامه ششم توسعه گفت: در مسائل کارشناسی دخالت دادن موضوعات جناحی موجب آسیب است. وی خطاب به رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس عنوان […]

    به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در روز چهارشنبه ۷ مهر و پس از ارائه گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس درباره اولویت‌های مجلس در زمینه برنامه ششم توسعه گفت: در مسائل کارشناسی دخالت دادن موضوعات جناحی موجب آسیب است.

    وی خطاب به رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس عنوان داشت: کاش مطرح می‌کردید چند سفارش از سوی ما نمایندگان جهت پژوهش به شما داده شده است.

    کوهکن در ادامه گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس ۲ ماه دیگر گزارشی ارائه دهد مبنی بر اینکه چند نفر از نمایندگان گزارش امروز را مطالعه کردند.

    وی با درخواست از نمایندگان جهت ارائه ایرادات کارشناسی خود به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس در مورد اولویت‌های مجلس در قبال برنامه ششم توسعه خاطرنشان کرد:در گزارش امروز ایرادات و اشکالات گفته شد اما عمق کار باید بیشتر شود. به عنوان مثال در موضوع فساد بانکی سال‌هاست در کشور سخن گفته شده و مطلب نوشته می‌شود اما همه در مرحله حرف باقی می‌ماند.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در پایان پاسخ به نمایندگان مجلس گفت: سهم ما باید در عملیاتی شدن گزارش‌های مرکز پژوهش‌ها مشخص شود و نمی‌توانیم صرفا از آن انتقاد کنیم.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن:مرکز پژوهش‌ها عمق کار خود را بیشتر کند/فساد بانکی در مرحله حرف باقی مانده است"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی