امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۳۱:۳۸  آخرین بروزرسانی : بهمن ۳۰ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ | کد خبر : 2287
  • محسن کوهکن نايب‌رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري و نماينده مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با فارس با اشاره به طرح دوفوريتي فراکسيون اميد براي منع سوال در مراسم‌ها اظهار داشت: اين طرح که با درخواست دوفوريت نيز ارائه شده با هيچ منطقي قابل دفاع نيست و اکثرا دوستان اصلاح طلب و فراکسيون اميد […]

    محسن کوهکن نايب‌رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري و نماينده مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با فارس با اشاره به طرح دوفوريتي فراکسيون اميد براي منع سوال در مراسم‌ها اظهار داشت: اين طرح که با درخواست دوفوريت نيز ارائه شده با هيچ منطقي قابل دفاع نيست و اکثرا دوستان اصلاح طلب و فراکسيون اميد آن را امضا کرده‌اند.

    کوهکن با بيان اينکه آنها اگر دقت مي‌کردند که اين طرح چه تبعاتي دارد قطعا آن را امضا نمي‌کردند،‌افزود: وقتي اين طرح مکتوب و توزيع شد نفر اول آقاي عارف و نفر آخر آقاي مطهري آن را امضا کرده بود؛ بنده با دقت و توجه کلمه به کلمه آن را خواندم تا ببينم پيام‌ آن چيست که به صورت عادي نيز مطرح نشده است و ديدم که اين طرح بسيار مايه تعجب است لذا آماده بودم که اگر اين طرح دوفوريتي مطرح شود حرف‌هاي مهمي را درباره آن بگويم.

    *طرح فراکسيون اميد در حد دوفوريتي نيست و حجت منطقي هم ندارد
    اين نماينده مجلس با اشاره به فلسفه طرح‌هاي دوفوريتي گفت: چنين طرح‌هايي که با آراي دو سوم نمايندگان تصويب مي‌شود براي جلوگيري از يک خسارت و در راستاي منافع عمومي است، يعني بايد آنقدر مهم باشد که به‌صورت دوفوريتي طرح شود و به شوراي نگهبان اطلاع مي‌دهند و شوراي نگهبان در مجلس حضور پيدا مي‌کند و کليات آن مطرح و جزئياتش نيز در يک جلسه ديگر بررسي مي‌شود و شوراي نگهبان ظرف ۱۰ روز پاسخ مي‌دهد، در حالي که طرح اخير فراکسيون اميد به هيچ عنوان در حد و اندازه دوفوريتي نيست.

    وي تصريح کرد: پيام اين طرح اين است که اگر جلسه و نشستي چه با مجوز و چه بي‌مجوز برگزار شود چنانچه فردي نه تنها به قصد تشنج و به هم ريختن جلسه بلکه حتي اگر به قصد خودنمايي سوالي را مطرح کند و به طور مثال به سخنران بگويد اين حرف شما غلط است نيروي انتظامي بايد او را دستگير کرده و تحويل دستگاه قضايي دهد تا به ۶ تا يک سال زندان محکوم شود.

    کوهکن با بيان اينکه هزاران سخنراني در مساجد و تکايا برگزار مي‌شود که احتياجي به مجوز ندارد، يادآور شد: پس از انقلاب جلسات مختلفي برگزار شده که مردم در آن سوال مطرح کرده‌اند و قرار نيست که ما دهان مردم را ببنديم و اگر کسي به نماينده مجلس يا وزير دولت اعتراضي دارد نبايد طوري رفتار شود که جرأت حرف زدن نداشته باشند حتي اگر اين کار به قصد خودنمايي انجام شود.

    *شعار «زنده‌باد مخالف من» اصلاح‌طلبان چه شد
    نايب‌رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري خاطرنشان کرد: سوال ما اين است که شعار زنده‌باد مخالف من چه شد و هنر اينکه مي‌خواستند مخالف را به منتقد و سپس به موافق تبديل کنند کجا رفت، مگر مي‌شود بدون شنيدن حرف‌هاي مختلف اين کار را انجام داد؟

    وي ادامه داد: بنده واقعا براي دوستاني که از کنار گود مي‌نشينند و قضاوت مي‌کنند متأسف هستم چرا که همين جماعت فتنه سال ۸۸ را مشروع مي‌دانند و مدعي هستند که اتفاقات آن سال هزينه‌هاي آزادي است اما اگر خودشان در جلسه‌اي صحبت کنند و فردي به هر دليلي از آنها سوال کند بايد زنداني شود که اين واقعا عجيب است.

    کوهکن خطاب به اصلاح‌طلبان گفت: شما بايد جوري رفتار کنيد که اگر دولت موافق يا مخالف شما سر کار باشد زواياي حرف‌ها و نظرات‌تان تفاوتي نداشته باشد بنابراين اصلاح‌طلبان بايد به شعارهاي گذشته که از طريق آنها رأي آوردند توجه کنند.

    *طرح دو فوريتي فراکسيون اميد براي منع سوال لکه ننگ است
    نايب‌رئيس جبهه پيروان گفت: به مردم مي‌گوييم که چشمان خود را باز کنند و ببينند چه کساني معتقدند اگر کسي حرفي را به قصد خودنمايي هم زد از نگاه فراکسيون اميد بايد در دهان او سرب ريخت و از ۶ ماه تا يکسال او را زنداني کرد بنابراين نبايد به راحتي از کنار چنين طرحي گذشت و اين يک لکه ننگي براي چنين تفکري است.

    *صداوسيما براي اين طرح مناظره برگزار کند
    وي با بيان اينکه اين مسئله يک مقاله در يک نشريه نبوده بلکه يک طرح از سوي نمايندگان مجلس بوده که نه به صورت عادي بلکه دوفوريتي مطرح شده است، افزود: اگر اين طرح اصلاح نشود کشور ضرر خواهد کرد بنابراين رسانه‌ها بايد به اين موضوع بپردازند و صدا و سيما بايد در اين زمينه مناظره برگزار کند تا ببينيم با چه حجت و دليلي اصلاح طلبان فراکسيون اميد حاضر شدند به سمت بستن دهان منتقدان بروند و براي آن مجازات سنگين تعيين کنند.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن: اگر کسي در جلسه‌اي حرفي را به قصد خودنمايي هم زد از نگاه فراکسيون اميد بايد در دهان او سرب ريخت و از ۶ ماه تا يک سال او را زنداني کرد، لذا اين طرح لکه ننگي براي چنين تفکري است"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی