امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۵۲:۵۸  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر : 2446
  • محسن کوهکن نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه برنامه با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: بنده رای خود را در کنار حرم حضرت معصومه به صندوق رای انداختم و باید از داوطلبین انتخابات شوراها قدردانی کرد که به صحنه آمدند و فعال بودند. وی با بیان اینکه در زمان مناظرات مطالبی گفته […]

    محسن کوهکن نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه برنامه با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: بنده رای خود را در کنار حرم حضرت معصومه به صندوق رای انداختم و باید از داوطلبین انتخابات شوراها قدردانی کرد که به صحنه آمدند و فعال بودند.

    وی با بیان اینکه در زمان مناظرات مطالبی گفته شد که ممکن است برخی افراد دل خور شده باشند اما این موضوع باعث نشد که مردم از سرنوشت خود غافل شوند لذا مردم در تعیین سرنوشت شان موثر هستند تصریح کرد : مقوله امنیت را باید در میان کشورهای منطقه دید ، در چنین منطقه ای انتخاباتی برگزار شد که مردم از ماه ها قبل روز انتخابات را می دانستند و طبیعی بود که دشمنان دست به کار شوند اما نقشه های آنها نقش برآب شد، غربی ها از اساس و بنیاد با این نظام مخالف هستند.

    کوهکن نیز با تاکید بر اینکه مقوله امنیت ناشی از اقتدار و توانمندی نظام و حاکمیت است گفت: علی رغم اینکه مردم خیلی جدی به عرصه انتخابات ورود پیدا کردند اما هیچ حرکت ساختارشکنانه و تعرضی را از سوی نامزدها و طرفداران آن ها شاهد نبودیم.

    وی ادامه داد: علی رغم موجود مشکلات اقتصادی ، بیکاری و ایراداتی که به مسئولین وارد است بیش از هفتاد درصد مردم پای صندوق های رای آمدند و با این حضور خود اعلام کردند که امیدوار به این سرزمین هستند و از این نظام حمایت خواهند کرد.

    مجلس با کابینه دولت منتخب ، کارشناسانه و غیر سیاسی برخورد خواهد کرد

    کوهکن نیز با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی هیچ پیش داوری نسبت به نتیجه انتخابات نداشت گفت: این یک افتخار برای مجلس است که کمک می کند فضای منطقی ، آرام و معقول تری نسبت به دولت منتخب پیش آید و پیش بینی می کنم مجلس با کابینه ای که رئیس جمهور معرفی خواهد کرد کاملا کارشناسانه و غیر سیاسی برخورد خواهد کرد.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "در گفتگوی ویژه خبری مطرح شد؛ کوهکن: مجلس با کابینه دولت ، غیر سیاسی برخورد خواهد کرد"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی