امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۰:۳۳  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۴ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر : 2476
  • محسن کوهکن امروز در گفتگو با خبرنگار گروه سیاست خارجی فانوس اظهار داشت: طی سال های اخیر بسیاری از کارشناسان درباره مفاد برجام و رویکرد کشورهای غربی به ویژه سران کاخ سفید انتقادهایی را مطرح کرده اند. وی افزود: در برابر تمام این انتقادها، مسئولان دستگاه دیپلماسی به ویژه تیم مذاکره کننده هسته ای، تنها […]

    محسن کوهکن امروز در گفتگو با خبرنگار گروه سیاست خارجی فانوس اظهار داشت: طی سال های اخیر بسیاری از کارشناسان درباره مفاد برجام و رویکرد کشورهای غربی به ویژه سران کاخ سفید انتقادهایی را مطرح کرده اند.

    وی افزود: در برابر تمام این انتقادها، مسئولان دستگاه دیپلماسی به ویژه تیم مذاکره کننده هسته ای، تنها به بیان این نکته اکتفا می کردند که نگرانی ها بی مورد است و همه مسائل به خوبی پیش می رود.

    این نماینده مجلس افزود: بارها مسئولان وزارت خارجه به صورت خصوصی و عمومی به نمایندگان توضیحاتی ارائه کرده و همین موارد را بیان می کنند.

    کوهکن در ادامه گفتگو با فانوس بیان داشت: اما ناگهان و در سفرهای خارجی و یا مذاکرات خارجی مسئولان دستگاه دیپلماسی با دیگر کشورها، می شنویم که طرف های ایرانی از رویکرد غربی ها انتقاد می کنند.

    وی افزود: به عنوان نمونه امروز آقای ظریف به نروژ سفر کرده و پیش از دیدار با خانم موگیرینی به خبرنگاران خارجی گفته است: “قبلا برای خانم موگرینی پیامی را به صورت کتبی دو بار در چند هفته اخیر در مورد بدعهدی های آمریکا و تاثیری که سیاستهای مخرب آمریکا در این زمینه ایجاد کرده، ارسال کردم.”

    محسن کوهکن در پایان گفت: ما نمی دانیم کدام بخش از اظهارات مسئولان وزارت خارجه و اعضای دستگاه دیپلماسی را باور کنیم.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "محسن کوهکن: نمی دانیم کدام بخش از اظهارات وزارت خارجه را باور کنیم"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی