امروز: سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۵۰:۴۱  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۷ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر : 2482
  • مهر/ عضو فراکسيون نمايندگان ولايي مجلس، با اشاه به پيام حادثه تروريستي اخير درمجلس گفت: آن هايي که امنيت کشور را تأمين مي کنند، اعم از نيروي انتظامي، سپاه، بسيج و ارتش به هيچ عنوان نبايدتضعيف شوند. محسن کوهکن با اشاره به حادثه تروريستي اخير در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: در رابطه با حادثه […]

    مهر/ عضو فراکسيون نمايندگان ولايي مجلس، با اشاه به پيام حادثه تروريستي اخير درمجلس گفت: آن هايي که امنيت کشور را تأمين مي کنند، اعم از نيروي انتظامي، سپاه، بسيج و ارتش به هيچ عنوان نبايدتضعيف شوند.
    محسن کوهکن با اشاره به حادثه تروريستي اخير در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: در رابطه با حادثه اخير بايد به دو نکته توجه کرد؛ اول اينکه بايد تدابير فيزيکي منسجمي براي اماکن حساس کشور به ويژه مجلس اتخاذ شود.

    وي افزود: در اين رابطه بايد بازنگري شود که اگر نقاط نفوذي وجود دارد که تروريست‌ها مي‌توانند با ترفند غافلگيري و تغيير روش از اين نقاط نفوذ استفاده کنند، اينها بسته شود که اين کار هزينه زيادي ندارد و نتيجه مثبتي هم مي‌دهد.

    عضو فراکسيون نمايندگان ولايي مجلس ادامه داد: نکته دوم که مهمتر از نکته نخست است، اين است که از هر گونه حرف، مصاحبه و اظهارنظري که باعث پايين آمدن ضريب امنيت ملي ما مي‌شود، خودداري شود؛ حتي مراقب باشيم که اگر نوع صحبت‌ کردن مسئولان درباره مسائل سياسي کشور طوري باشد که احساس پايين بودن ضريب امنيت ملي را به تروريست‌ها منتقل کند، اين کار خسارت است.

    کوهکن گفت: در اين بخش، ارکان نظام و آنهايي که امنيت کشور را تأمين مي‌کنند، اعم از نيروي انتظامي، سپاه، بسيج و ارتش به هيچ عنوان نبايد تضعيف شوند.

    وي اظهار داشت: تجربه انقلابي لايتغير ما اين است که اگر فکر کنيم فقط بايد در داخل کشور حضور داشته باشيم و دلمان را به امن بودن مرزها خوش کنيم و به کانون‌هاي اصلي فتنه در بيرون از مرزها توجه نکنيم و خدمات مستشاري ندهيم و يا برخورد نکنيم، بايد در داخل پذيراي هزينه‌هاي اين نوع نگاه باشيم.

    اين نماينده مجلس افزود: در اين رابطه بايد با يک تحليل دقيق و واقع‌بينانه، از دستگاه‌هايي که در چارچوب مقررات عمل مي‌کنند و مشي آنها در منطقه برخلاف ادعاهاي آمريکا يک مشي صلح‌طلبانه و ضد تروريسم است، حمايت کنيم و از آنها کوتاه نياييم.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن: آن هايي که امنيت کشور را تأمين مي کنند نبايد تضعيف شوند"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی