امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۷:۰۲  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۸ام, ۱۳۹۷
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر : 2991
  • “ذوب‌آهن را کاملا غیردولتی اداره کنید” نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: خواهشمندم دقیقاً با ساختار مدیریت غیردولتی ذوب‌آهن را اداره کنید اگر‌ به این صورت جلو رفت چالش‌ها به فرصت تبدیل می‌شوند و از فرصت‌ها باید استفاده کرد. محسن کوهکن در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان افزود: […]

    “ذوب‌آهن را کاملا غیردولتی اداره کنید”

    نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: خواهشمندم دقیقاً با ساختار مدیریت غیردولتی ذوب‌آهن را اداره کنید اگر‌ به این صورت جلو رفت چالش‌ها به فرصت تبدیل می‌شوند و از فرصت‌ها باید استفاده کرد.

    محسن کوهکن در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان افزود: تا زمانی که ذوب‌آهن دولتی بود با ساز و کار دولتی اداره می‌شد و حال که واگذار شده به این معنا نیست که شخص دیگری به جای دولت تصمیم بگیرد.

    وی افزود: وقتی یک صنعت دولتی است، همه کارها فرمانی و دستوری انجام می‌گیرد و کارمندان نقش چندانی در این ساختار ندارند؛ این امر برای مدیر یک کارخانه بسیار کار را سخت می‌کند که مجبور باشد به ظاهر جایی را که دولتی نیست، با ساز و کارهای دولتی اداره کند.

    نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که ذوب‌آهن دولتی بود، به عنوان یک مجموعه صنعتی بزرگ اساساً حل مشکلات خود را در مقیاس شهرستان و استان نمی‌دید و در مرکز به دنبال حل مسائل می‌رفت؛ وقتی از این حالت خارج شد معادلات به هم می‌خورد و مدیریت چاره‌ای ندارد از همه ظرفیت‌های شهرستان و استان استفاده کند.

    وی خاطرنشان کرد: توقف جذب نیروی جدید توسط هیأت‌مدیره شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان کار درستی است؛ زمانی که چارت نیروها تهیه می‌شود باید برای به‌کار‌گیری‌ نیرو از افراد موجود واجد شرایط استفاده شود.

    کوهکن با بیان این که اگر پرسنل استنباط کنند موضوع تعدیل نیرو در میان است، ثبات را برهم میزنند، اذعان داشت: هنر مدیریت این است که با افزایش تولید برای نیروهای خود کار ایجاد کند؛ بر استفاده از ظرفیت‌های شهرستان لنجان تأکید داریم.

    وی یادآور شد: شرکت ذوب‌آهن همچون پلی‌اکریل یک کارخانه کوچک نیست که اگر دچار مشکل شد بگوییم اشکال ندارد، ستون فقرات صنعت کشور و مادر صنعت فولاد است.

    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:
    @mohsenkoohkan
    🔹ایتا:
    eitaa.com/mohsenkoohkan
    🔹سروش:
    sapp.ir/mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان گفت:شرکت ذوب‌آهن همچون پلی‌اکریل یک کارخانه کوچک نیست که اگر دچار مشکل شد بگوییم اشکال ندارد، ستون فقرات صنعت کشور و مادر صنعت فولاد است"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی