امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۷:۳۳  آخرین بروزرسانی : بهمن ۵ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۵ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 540
  • عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي گفت: كارگروه ويژه اي متشكل از نمايندگان مجلس و مسئولان وزارت كشور براي برگزاري هر چه بهتر انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي تشكيل مي شود.

    محسن کوهکن ریزی نماينده لنجان در مجلس شوراي اسلامي با تشریح جزییات جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، افزود: اگر موضوعی در جلسه غیرعلنی و غیررسمی مجلس مطرح شود حتما احکام آیین‌نامه در رابطه با آن باید اجرا شود.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فردی که در جلسه غیرعلنی سخن می‌گوید قصد دارد به طور شفاف در رابطه با یک موضوع صحبت کند به همین دلیل درخواست برگزاری جلسه غیرعلنی را می‌کند.

    وی افزود: وزارت کشور برای رایانه‌ای کردن انتخابات مجلس نهم درخواست برگزاری جلسه غیرعلنی را از مدت‌ها پیش داده بود تا درباره کارهای انجام شده و نحوه کار توضیحاتی را ارائه دهند.

    نماينده لنجان ادامه داد: رئیس ستاد انتخابات در جلسه غیرعلنی امروز مجلس توضیحاتی را درباره رایانه‌ای کردن انتخابات دادند. پس از آن نیز تعدادی از نمایندگان به بررسی اشکالات، ابهامات و نقاط قوت و ضعف این کار پرداختند.

    سخنگوی هیات رئیسه مجلس در توضیح این جلسه، افزود: نمایندگانی که در جلسه غیرعلنی امروز صحبت کردند خواستار تدوین تدابیر اندیشیده شده برای برگزاری انتخابات رایانه‌ای بودند.

    کوهکن درباره جمع‌بندی جلسه غیرعلنی امروز، گفت: پس از صحبت‌های مسوولان وزارت کشور، نمایندگان رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کردند چند نفر از نمایندگان در قالب کارگروهی جلسه‌ای را با مسوولان وزارت کشور داشته باشند تا به بررسی این مساله بپردازند.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: اعضای این کارگروه را هفت نفر از نمایندگان تشکیل می‌دهند و اگر مشکل خاصی در این ارتباط وجود داشته باشد، آنها به بررسی آن خواهند پرداخت.

    سخنگوی هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: در این صورت انتخابات با ضریب بسیار بالا و به دور از هر مشکل و ابهامی برگزار خواهد شد و بهانه‌ای دست بهانه‌جویان نخواهد داد./گ

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "تشكيل كارگروه ويژه براي برگزاري انتخابات رايانه اي"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی