امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۱۶:۰۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۲ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ | کد خبر : 2146
  • محسن کوهکن‌ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص برگزاری انتخابات الکترونیکی، اظهار داشت: موضوعی که بتواند هزینه های انتخاباتی را تقلیل دهد و زمان رسیدگی را کاهش دهد همچنین بتوان با استفاده از آن انتخابات سالمی را برگزار کرد ، باید مورد حمایت قرار گیرد. نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی […]

    محسن کوهکن‌ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص برگزاری انتخابات الکترونیکی، اظهار داشت: موضوعی که بتواند هزینه های انتخاباتی را تقلیل دهد و زمان رسیدگی را کاهش دهد همچنین بتوان با استفاده از آن انتخابات سالمی را برگزار کرد ، باید مورد حمایت قرار گیرد.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه من هیچ شخصی را ندیده‌ام که به طور کلی با برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی مخالف باشد، بیان کرد: اما برخی، سوالات و ابهاماتی پیرامون برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی دارند.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افرادی که در دولت و وزارت کشور و کسانی که تاکید بر گزاری انتخابات الکترونیکی دارند، اگر سوالات را پاسخ دهند، مشکلی برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی وجود ندارد، ادامه داد: برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی باید مسئولان اجرائی سازو کار های لازم را پیش بینی کنند و برای تامین نیازها به مشکلی برنخورند، طبیعی است که در این صورت برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

    کوهکن ریزی متذکر شد: در کنار این موضوعات، باید آموزش‌های لازم به مردم ارائه شود تا آشنایی‌های لازم را با رای گیری الکترونیکی به دست آورند و در جریان کامل این قرار بگیرند و مطمئن باشند که در شمارش آراء خدشه‌ای به سلامت و نتیجه انتخابات وارد نخواهد شد.

    وی افزود: اگر این دو مسئله تامین شود؛ یعنی ابزار و زیر ساخت‌های لازم ایجاد و آموزش‌‌های کافی به مردم، عوامل اجرائی و نظارتی ارائه شود تا نگرانی در خصوص انتخابات الکترنیکی وجود نداشته باشد، برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر این شرایط موجود و موانع مفقود باشد، به صورت طبیعی باید حمایت کرد که انتخابات آتی به صورت الکترونیکی برگزار شود، گفت: البته خوشبختانه برگزاری انتخابات در کشور ما تلفیقی از اجرا و نظارت است، اجرا در اختیار دولت و نظارت بر امر انتخابات ریاست جمهوری با شورای نگهبان و نظارت بر انتخابات شوراها بر عهده مجلس شورای اسلامی است./

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن : مسئولان اجرائی ابهامات پیرامون برگزاری انتخابات الکترونیکی را برطرف کنند/ هیچ کس به‌طور کلی با برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی مخالف نیست"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی