امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۳۱:۳۷  آخرین بروزرسانی : بهمن ۴ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 501
  • دبيركل جامعه نمايندگان ادوار مجلس شوراي اسلامي گفت: ائتلاف بين اصولگرايان و اصلاح‌طلبان تا زماني كه تعريف جامعي از اصلاحات ارائه نشود ناممكن خواهد بود.

    محسن كوهكن در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به احتمال ائتلاف اصولگرايان با اصلاح‌طلبان گفت: تحقق اين امر بطور كلي حركت نادرستي نيست، اما كساني كه مهر سياسي اصلاح‌طلبي را در اختيار دارند، تا زماني كه تعريف صحيحي از اصلاح‌طلبي ارائه ندهند، تحقق اين امر بعيد خواهد بود.
    كوهكن تصريح كرد: قطعاً در اين بحث با افرادي كه در فتنه سال ۸۸ نقش داشته‌اند به اتحاد نخواهيم رسيد، اما با كساني كه تعريف جامعي از اصلاحات ارائه داده‌اند و در خط ولايت و رهبري قرار دارند و همچنين زير سقف قانون اساسي فعاليت مي‌كنند به اتحاد رسيدن دور از ذهن نيست.

    دبيركل جامعه نمايندگان ادوار مجلس تأكيد كرد: چالش اصلي كه اصلاح‌طلبان از سال ۷۶ تاكنون با آن روبرو هستند نبود منشور واحدي از اصلاحات است و همچنين مباني فكري و چارچوب حركتي خودشان را مشخص نكرده‌اند.

    كوهكن در پايان خاطرنشان كرد: اگر تاكنون اصلاح‌طلبان از اصلاحات تعريف جامعي نداشته، به دليل ترس از ريزش نيروهاي خود است، همچنين اصلاح‌طلبان سعي دارند بعضي از اعضاي اصلاح‌طلب را كه از افرادي مبارز و پيرو خط امام هستند را در كنار آشوبگران روز عاشورا قرار دهند.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "نبود تعريف جامعي از اصلاحات ائتلاف هر دو جناح را ناممكن مي‌كند"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی