امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹:۱۴  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۵ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر : 1954
  • عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، یافتن راه‌کارهای اجرایی برای خروج از رکود را از مهمترین اولویت‌های دولت یازدهم در سال آخر دانست. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محسن کوهکن در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: تشریح برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای خروج بخش صنعت از رکود خوب است اما دغدغه، تولید لنگان […]

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، یافتن راه‌کارهای اجرایی برای خروج از رکود را از مهمترین اولویت‌های دولت یازدهم در سال آخر دانست.

    به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محسن کوهکن در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: تشریح برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای خروج بخش صنعت از رکود خوب است اما دغدغه، تولید لنگان لنگان واحدهای تولیدی و صنعتی است که این وزارتخانه تحت عنوان حفظ اشتغال موجود از آن یاد می‌کند.

    نماینده مردم لنجان در مجلس تاکید کرد: اگر دولت برای یک سال آینده نسخه‌های عملی کارشناسی شده برای خروج بخش صنعت و معدن از رکود ارائه دهد، گام مفیدی برداشته است. نسخه‌های دولت باید شامل نحوه تامین سرمایه در گردش، دیون بانکی، بیمه‌ای و مالیاتی، واردات کالاهای مشابه داخلی، رقابت کالاهای داخلی و خارجی، تغییر ذائقه برای استفاده از کالاهای ایرانی از جمله اموری است که مردان اقتصادی دولت باید در سال آخر عمر این دولت بر آنها تمرکز کرده و راه‌حل‌های قابل اجرا ارائه دهند.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن: اگر دولت نسخه‌های عملی برای خرج از رکود ارائه دهد، گام مفیدی برداشته است"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی