امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۲:۲۶  آخرین بروزرسانی : بهمن ۴ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 497
  • نايب رئيس جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري گفت: اين حرف‌ها بيانگر اين مطلب است که اساسا شاکله فکري اين افراد در قد و قواره رياست جمهوري نيست چراکه اين هياهوها و بزرگ نمايي‌ها را معمولا افراد کم‌سواد به راه مي‌اندازند.

    محسن کوهکن نايب رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در واکنش به صحبت اخير محمد خاتمي مبني بر اينکه “دلم براي امام(ره) و انقلاب و جامعه مي‌سوزد” اظهار داشت: هر چه به انتخابات نزديکتر مي‌شويم بازار اين قبيل صحبت‌ها و دلسوزي‌هاي غيرواقعي بيشتر مي‌شود.

    وي با اشاره به اينکه مشاوران خاتمي وي را به اشتباه راهنمايي مي‌کنند، تصريح کرد: متاسفانه اين آقايان هنگامي که خود بر منصب حکومت بودند متوجه اشکالات دولتشان نشدند و گمان مي‌کردند همه چيز سر جاي خودش است، اما وقتي از پست اجرايي خود کنار رفتند هنري جز تخريب عملکرد ديگران ندارند.

    وي در ادامه يادآورشد: نخبگان و افراد فهيم جامعه با تفکر واقع بينانه عقايد خود را بيان مي‌کنند اما اين قبيل افراد عينک بدبيني نسبت به تمامي مسائل جامعه به چشمانشان مي‌زنند.

    کوهکن با اشاره به اينکه اين صحبت‌ها جامعه را دچار تنش مي‌کند، اظهار داشت: از آنجائيکه عملکرد سياسي اين افراد در گذشته بر همگان آشکار شده است بيان اين حرفها نه تنها ثمري ندارد بلکه هياهو و برهم زدن آرامش مردم را سبب مي‌شود، در نتيجه افراد دچار اوهام مي‌شوند مثل فتنه ۸۸ که توهم تقلب پيش کشيده شد.

    دبيرکل جامعه اسلامي نمايندگان ادوار گفت: سبک و سياق اين افراد نشان مي‌دهد  که خيلي با ارتفاع کم پرواز مي‌کنند و بايد بپذيرند با اين ارتفاع پائين به موانع برخورد مي‌کنند.

    وي با اشاره به صحبت‌هاي خاتمي افزود: اين حرف‌ها بيانگر اين مطلب است که اساسا شاکله فکري اين افراد در قد و قواره رياست جمهوري نيست چراکه اين هياهوها و بزرگ نمايي‌ها را معمولا افراد کم‌سواد به راه مي‌اندازند.

    کوهکن در ادامه تصريح کرد: اين افراد کم کم با اين حرف‌ها از مسير عقلانيت خارج مي‌شوند و متاسفانه شاهديم کسانيکه روزي داعيه زحمت‌کشيدن براي کشور و زندان رفتن به خاطر انقلاب را سر دادند اينک تبديل به نيروي تهاجمي در زمين دشمن شده‌اند.

    نايب رئيس دوم جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري در پايان خاطرنشان کرد: برخي افراد بايد اين فهم را پيدا کنند که اينجا جمهوري اسلامي ايران است، کشوري که هزاران دشمن در خارج از مرزها درحال توطئه چيني دارد،جاي تاسف است که اين افراد با چند شعار دروغين قصد فريب مردم را دارند.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "شاکله فکري خاتمي در قد و قواره رياست جمهوري نيست"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی