امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۲:۴۹  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 385
  • دبیر کل جامعه نمایندگان ادوار تاکید کرد: مي‌توان مجموعه عملکرد مجلس در مراسم بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی را مثبت ارزیابی کرد چرا که نمایندگان مجلس مباحث خوبی را در ارتباط با وزرا و مسائل مختلف مطرح کردند.

    “محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ضمن ابراز رضایت‌مندی از روند بررسی وزرای پیشنهادی در مجلس اظهار داشت: مباحث مطرح شده از  سوی نمایندگان مجلس  براساس تشخیص و یافته‌های فردي است كه به طور  طبیعی مخالف و موافقاني خواهد داشت.

    عضو جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري با بيان اينكه در مجالس فرمایشی  مطالب نمایندگان هدایت مي‌شود، گفت: مجلس شورای اسلامی فرمایشی نیست و قوا مستقل از هم عمل می‌کنند و این مشخصه بارز مجلس است که نمایندگان بی‌پرده نظرات خود را در روند بررسي صلاحيت وزراي پيشنهادي بیان كنند.

    کوهکن اظهار داشت: باید به همه‌ دلسوزان نظام تاکید کرد که در این فضای باز سياسي  که مخالف و موافق نظرات خود را بازگو می‌کنند قرائت مطالب نمایندگان به نوعی باشد که به شخصیت هیچ کس خدشه وارد نیاید.

    دبیر کل جامعه نمایندگان ادوار تاکید کرد: می‌توان مجموعه عملکرد مجلس در مراسم بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی را مثبت ارزیابی کرد لذا نمایندگان مجلس مباحث خوبی را در این زمينه مطرح کردند.

    وی با اشاره به برخی تندروی‌ها در مجلس از سوی برخی از نمایندگان تصریح کرد: اگر در برخی موارد مطالبی گزنده از سوی برخی عنوان شد این مسئله به ذات مجلس مبنی بر اینکه افراد به طور آزادانه می‌توانند نظرات خود را بیان کنند، برمی‌گردد.

    نایب رئیس جبهه پیروان خاطرنشان کرد: هيچ نماينده مجلسي تا به جمع بندی شخصی نرسند به طرح مباحث نمی‌پردازند و کسی نمی‌تواند آنها را مجبور به بررسی مطالب کند لذا تحلیل و بررسی شفاف نمایندگان نشان از فضای باز مجلس در روند بررسی وزرای پیشنهادی دارد.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "بيان بي‌پرده مباحث در مجلس نشان از فضاي باز سياسي دارد"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی