امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۳۲:۲۲  آخرین بروزرسانی : بهمن ۴ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 482
  • عضو شورای مرکزی جبهه پیروان گفت:‌ جبهه پیروان داوطلبان اصولگرایی انتخابات را مختص به حداد عادل، ولایتی و قالیباف نمی‌داند و گزینه‌های دیگری که نسبت به اين سه کانديداي احتمالي نمره بالاتری دارند و تا به حال اسمی از آنها برده نشده، در دایره بررسی‌ها دارد.

    محسن کوهکن در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره برنامه‌های انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری، گفت: جبهه پیروان خط امام و رهبری روحانیت و به طور مشخص جامعتین را محور رسیدن به تعامل و وحدت می‌داند.

    نايب رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري اظهار داشت: جبهه پیروان  ديدار و تشکيل جلسه با روحانیون را در جهت ارائه و رساندن نظرات خود به حضرات، از طریق جامعتین آغاز کرده است.

    وی با اشاره به کانديداتوري احتمالی حداد عادل، ولایتی و قالیباف درانتخابات آتي ریاست جمهوری، بیان کرد:‌ هر یک از این گزينه‌ها در صورتي که به صورت قطعي اعلام حضور کنند، جزو مصادیق مورد بررسي جبهه پیروان نيز خواهند بود و اگر  طی مراحل بررسی مورد تایید قرار بگیرند، با تمام وجود حمایت‌شان می‌کنیم.

    کوهکن تاکيد کرد: جبهه پیروان داوطلبان اصولگرایی انتخابات را مختص به حداد عادل، ولایتی و قالیباف نمی‌داند و گزینه‌های دیگری که نسبت به  اين سه کانديداي احتمالي نمره بالاتری نيز دارند و تا به حال اسمی از آنها برده نشده، در دایره بررسی‌های خود دارد.

    دبيرکل جامعه نمايندگان ادوار دایره بررسی افراد برای کاندیداتوری را وسیع‌‌تر دانست و تصريح کرد: گزینه‌هاي  دیگري در درون جبهه پیروان برای انتخابات آتی مطرح و در دست بررسي قرار دارند.

    وی با اشاره به تجربه  ناموفق دور هشتم انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر اینکه تضمینی برای خروجی موفقیت آمیز اجماع داوطلبان وجود ندارد، گفت: در تعامل و صلاحیت حداد، ولايتي ، قاليباف بحثی نداریم، اما در چنین مواقعی باید دید که چه کسی مقبولیت بیشتری دارد که با رای مردم از صندوق بیرون بیاید.

    دبیر کل جامعه نمایندگان ادوار با اشاره به اينکه سیستم نظرسنجی مناسبی در کشور براي سنجش ميزان مقبوليت افراد در اذهان عمومي وجود ندارد تشريح کرد: براساس تجربه دوره‌هاي گذشته  معمولا نظرسنجی‌ها دقيق و علمي نيستند و  يا اينکه رقباي انتخاباتي  نتايج را معتبر نمي‌دانند و آسيب‌هايي از اين طريق ايجاد مي‌شود.

    کوهکن با تاکید بر نقش محوري روحانیون در انتخابات تصریح کرد: نامزدهاي انتخاباتي خود، واجد شرايط  اتحاد و انسجام  نیستند بلکه بايد به شخصيت‌هاي غیر داوطلب که می‌توانند نقش محوری و پدری مانند روحانیون ايفا کنند،مراجعه کرد.

    نايب رييس جبهه پیروان خاطرنشان کرد: استراتژی جبهه پیروان براساس محوریت روحانیت پیش می‌رود تا  اصولگرایان براساس سازوکارهای وحدت بخش به کاندیدای واحد برسند.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "بررسي کانديداتوري حداد، ولایتی، قالیباف/احتمال بررسي نامزدهايي با نمرات بالاتر"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی