امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۳۳:۲۶  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 432
  • نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکيد براينکه معرفي گزينه‌هاي "پيشنهادي" به اين معنا نيست که پيروان انتخاب خود را انجام داده است،‌ گفت: هنوز این سه گزینه به صورت رسمی به جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ارائه نشده اند، اما ایرادی بر این وارد نیست؛‌ چرا که بحث "پيشنهاد" است و ما پيشنهاد خود را اعلام کرده‌ايم.

    “محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به استرات‍ژي  انتخاباتی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری گفت: ما در جبهه بر آن بودیم که برای انتخابات ریاست جمهوری از ميان افرادي که در داخل و يا خارج جبهه هستند،‌ بهترين گزينه‌ها را انتخاب کنيم.

    نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به سه کانديداي منتخب اين جبهه گفت:‌ از جامعتین تقاضا داریم همچون زحمتی که برای انتخابات مجلس نهم کشیدند، بویژه آیت الله مهدوی کنی،‌ بار ديگر این لطف و عنایت را داشته باشند و در انتخابات ریاست جمهوری نیز محور باشند و پدری کنند تا از بین این کاندیداها به یک نفر برسیم.

    وی با تأکید براینکه این سه نفر “پیشنهادی” هستند  و باید یک نفر از آنها به عنوان “کانديداي نهايي” انتخاب شود، گفت: معرفي گزينه‌هاي “پيشنهادي” به اين معنا نيست که پيروان انتخاب خود را انجام داده است؛ ما از دیگر گروه‌هاي اصولگرا درخواست کرده‌ایم که با محوریت جامعتین گزینه اصلح را انتخاب کنند.

    کوهکن در ادامه عنوان کرد:‌ هنوز این سه گزینه به صورت رسمی به جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ارائه نشده‌اند، اما ایرادی بر این وارد  نیست؛‌ چرا که بحث “پيشنهاد” است و  ما پيشنهاد خود  را اعلام کرده‌ايم.

    نماينده ادوار مجلس شوراي اسلامي دراين باره تاکيد کرد:‌ از جامعتين مي‌خواهيم حکميت کند تا گزينه اصلح انتخاب شود.

    عضو شوراي مرکزي جبهه پيروان خط امام و رهبري در اين باره تاکيد کرد: جبهه پيروان کار خودش را تمام شده نمی بیند و با همراهی این سه نفر فعالیت های خود را ادامه خواهد داد.

    کوهکن درپاسخ به این سوال که آيا برای معرفی “سه کاندیداي پيشنهادي” با اعضای جامعتين دیدار خواهید داشت؟ گفت: قطعا برای رسیدن به یک نفر از این سه نفر نیازمند ملاقات، صحبت و پیگیری هستیم اما اینکه جزئیات این ملاقات ها به چه صورت خواهد بود هنوز مشخص نیست.

    وی همچنین درپاسخ به این سوال که آیا می توان قرار گرفتن این سه کاندیدا در کنار یکدیگر را  “ائتلاف” نامید؟ گفت: به نظر من سه گزینه معرفی شده ازسوی جبهه پیروان نمی تواند عنوان ائتلاف داشته باشد؛ چرا که در ائتلاف، سه کاندیدا مستقلا تصمیم می‌گیرند برای انتخابات فعالیت کنند اما کاندیداهای پیشنهادی جبهه پیروان ازسوی ۱۵ تشکل زیرمجموعه معرفی شده است و نمی تواند عنوان ائتلاف به خود بگیرد.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "جامعتين براي انتخاب اصلح حکميت کند/معرفي گزينه‌هاي پيشنهادي، به معناي انتخاب نهايي جبهه پيروان نيست"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی