امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۳:۴۷  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 404
  • دبير کل جامعه نمايندگان ادوار گفت: رهبر کبير انقلاب اسلامي حضور گسترده مردم در انتخابات را پایه و اساس برگزاري انتخابات‌‌ها و موجب اقتدار و استحکام نظام تلقي مي‌کردند.

    “محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، پیرامون رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی در مورد اهمیت انتخابات اظهار داشت: در سالهای اولیه انقلاب دو مساله حضور مردم و برگزاری انتخابات مختلف در کشور از اهميت بالايي برخوردار بود و ذهن کارشناسان را به سمتی هدایت می کرد که شاید شرایط برای انتخابات آماده نباشد.

    وی در ادامه افزود: امام خمینی (ره) انتخابات را به عنوان یک اصل برای ثبات و اقتدار نظام مي‌دانستند و بر اجرای انتخابات در زمان خودش تاکيد داشتند لذا باتوجه به رهنمودهاي رهبر انقلاب هیچ انتخاباتی طی این چند سال خارج از زمان قانونی خود برگزار نشده است.

    کوهکن  با تاکید بر اینکه امام خميني(ره) نگاه عمیق و آینده نگر نسبت به مسئله انتخابات داشتند، اظهار داشت: علاوه بر بحث انتخابات موضوع حضور گسترده مردم در انتخابات را پایه و اساس برگزاري انتخابات‌‌ها که موجب اقتدار و استحکام نظام می‌شود تلقي مي‌کردند.

    دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار با اشاره به نتيجه مثبت رهنموده‌هاي انتخابات، اظهار داشت: ایستادگی نظام در مقابل زیاده خواهی قدرت‌های غربی در زمانی که دشمنان عوامل خود را ترغيب به جنگ تحميلي عليه ملت ايران کردند بسیار راهگشا بود و وقتی به گذشته انقلاب اسلامی نگاه می کنیم به نگاه زیرکانه و حساب شده رهبر کبیر انقلاب در مورد انتخابات،بهتر پي مي‌بريم.

    وی تاکید کرد: به حق باید گفت که امام خمینی(ره) دو عامل اصلی اقتدار و ثبات قدرت را بسیار خوب تشخیص دادند و تاکيد ايشان بر برگزاري به موقع انتخابات منجر به ثبات انقلاب اسلامی شد و نتيجه آن اين است که انقلاب اسلامي بیش از سی سال با اقتدار و افتخار در این گوشه از جهان به عمر پر برکت خود ادامه داده است.

    نايب رييس جبهه پيروان خط امام و رهبري خاطر نشان کرد: نامزدهاي انتخابات،فعالان ستادهاي انتخابات و مردم با حسن رفتار و اخلاق با همه سلايقي که در انتخابات شرکت دارند حماسه سياسي رقم بزنند.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "امام خمینی (ره) انتخابات را یک اصل برای ثبات و اقتدار نظام مي‌دانستند"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی