امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۴:۵۹  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 402
  • نايب رييس جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: رييس جمهور منتخب مردم ضمن تعامل با قواي ديگر و توجه به جامعه اقتصاددانان، برنامه درازمدت و ميان مدت اقتصادي را دنبال كند.

    محسن کوهکن در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با تبريک به رئيس‌جمهور منتخب ملت اظهار داشت: براي”حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحاني” آرزوي موفقيت کرده و از “مقام معظم رهبري” و “مردم”شريف ايران به خاطر حماسه بي‌نظيري که آفريدند، تشکر مي‌کنم.

    نايب رئيس جبهه پيروان خط امام با بيان اينکه حماسه اقتصادي  مسئله‌اي نيست كه بتوان در کمترين زمان تحقق يابد، اظهار داشت: در برخي موارد مشکلات اقتصادي ناشي از عدم انجام يا انجام کاري است که پرداختن ضربتي و فوريتي را مي‌طلبد.

    وي با اشاره به تجربه حجت‌الاسلام و المسلمين روحاني در زمينه فعاليت‌هاي مجلس، گفت: با شناختي که رييس جمهور  منتخب از مجلس دارند و رويه تعاملي که در شخصيت ايشان مشاهده کرده‌ايم، کمک مي‌کند که در مسير رفع موانع اقتصادي، تصميماتي را به همراه دو قواي ديگر در کوتاه مدت اتخاذ کنند.

    کوهکن بيان کرد: راهکار و برنامه درازمدت و ميان مدت اقتصادي حائز اهميت است تا اين بيماري مهلک اقتصادي را به مراتب مورد بررسي و به سرانجام برساند.

    وي با تاکيد بر اينکه اقدامات فوري و ضرب‌العجلي فقط فشارها را از روي مردم کم مي‌کند، اظهار داشت: خلق حماسه اقتصادي با جلوگيري  از افزايش تصاعدي قيمت‌ها در آينده و اصلاح ساختار اقتصادي کشور به وقوع مي‌پيوندد لذا اين امر مستلزم آن است که رييس جمهور منتخب مردم ضمن تعامل با قواي ديگر و توجه به جامعه اقتصاددانان، برنامه درازمدت و ميان مدت اقتصادي را دنبال كند.

    نايب رييس جبهه پيروان خط امام و رهبري  در ارتباط با نقش رئيس‌جمهور آينده در خلق حماسه اقتصادي، بيان کرد: رئيس‌جمهور يه عنوان سكان دار قوه مجريه نقش بسيار کليدي و حساس و تعيين کننده در تحقق حماسه اقتصادي دارد كه بايد فعالانه در اين مسير گام بردارد.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "رييس جمهور منتخب ملت، ضمن تعامل با قوا در جهت خلق حماسه اقتصادي گام بردارد"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی