امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۳۴:۵۲  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 394
  • عضو جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری گفت: افرادی که به حزب فراگیر می‌پیوندند، بايد به تمام الزامات و ملزومات اين حزب منسجم و ضابطه‌مند پايبند باشند، هرچند افراد در عضويت حزب فراگیر کاملا آزاد و مختارند و در اين ميان بايد بتوانند فعالیت‌ها را در قالب حزبی منسجم به سرانجام برسانند.

    “محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره مواضع برخی از اصولگرایان در شکست این جریان سیاسی بعد از انتخابات اظهار داشت: اگر چنین برداشتی در انتخابات از جریان اصولگرایی شود، باید گفت که اصلاح‌طلبان هم از نتيجه نهايي پیروز انتخابات نشدند.

    وی با بيان اينکه عده‌ای از اصولگرایان در تصمیمات گروهی به نتیجه نرسیدند، گفت: اگر بخواهیم روند انتخابات اصولگرایان را در وجود چند نفر کاندیدا منحصر کنیم، باید گفت که شکست خورديم، در حالي که چنين نيست و البته ادامه اين روند نتايج مطلوبی برای این جریان ریشه‌دار در کشور به بار ندارد.

    کوهکن به نحوه ورود کانديداهاي انتخاباتي به اين عرصه اشاره کرد و يادآور شد: بسياري از کانديدها به واسطه احساس تکليفشان در انتخابات ورود پیدا مي‌کنند اين در حالي است که ما باید در کنار این احساس تکلیف، فعالیت‌های سیاسی نتیجه‌بخش را از سوی آن افراد براي ورود به انتخابات مورد بحث‌و بررسی قرار دهیم.

    وي با بيان اينکه جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبري توانسته فعالیت خود را در چارچوب استراتژی مشخصی پیگیری کند، گفت: استراتژي تشکیلاتی اين جبهه، دامن نزدن به تکثر اصولگرایان در انتخابات رياست‌جمهوري بود چرا که اين يک موفقیت برای ما به حساب مي‌آمد.

    کوهکن با تأکید براینکه تشکیل حزب فراگیر تنها پاسخ به سوالات مطرح شده در خصوص شکست و ناکامی جریان اصولگرایی خواهد بود، تصريح کرد: ساختار جريان اصولگرايي جدايي از نتايج انتخابات ۹۲ بايد از سوي افرادي که مورد قبول همگان است، مورد بررسي قرار گيرد.

    عضو جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری با اشاره به تشکیل حزب فراگیر در میان جریان‌های سیاسی خاطرنشان کرد: در شرایط موجود یکی از راه حل‌های اساسی و مطلوب تشکیل چنین حزبی منسجم است در غیر این صورت اگر کسی راه حل بهتری دارد می‌تواند آن را ارائه دهد.

    کوهکن خاطرنشان کرد: گزینه نهایی جریان اصولگرایی باید از دل یک فعالیت تشکیلاتی گروهی بیرون بیاید و سلایق شخصی و حزبی در ورود آن کاندیدا موثر نباشد چرا که اگر حضور و ورود کاندیداها در انتخابات در یک فرآیند حزبی و بدون دخالت گزینه‌های فردی صورت بگیرد، قطعا می‌توان به نتایج مطلوب‌تری دست پیدا کرد.

    وي ادامه داد: افرادی که به حزب فراگیر می‌پیوندند بايد به تمام الزامات و ملزومات اين حزب منسجم و ضابطه‌مند پايبند باشند، هرچند افراد در عضويت حزب فراگیر کاملا آزاد و مختارند و در اين ميان بايد بتوانند فعالیت‌ها را در قالب حزبی منسجم به سرانجام برسانند.

    کوهکن در پایان خاطرنشان کرد: یکی از بهترین راه‌هاي اساسي، حضور حداقلی از مجموعه اصولگرایی در کانال فعالیت‌های حزبی است چرا که افراد در این صورت پایبند به تصمیمات جمعی خواهند شد.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "حزب فراگير؛ راه‌حل اساسي براي بازسازي جريان اصولگرايي/ افراد در عضويت حزب فراگیر کاملا آزاد هستند"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی