امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۴۸:۴۹  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 392
  • دبيرکل جامعه نمايندگان ادوار گفت: با توجه به ارتقاء مشروعيت و مقبوليت نظام جمهوري اسلامي که خط مقدم جبهه مقاومت است، روز جهاني قدس در سال جاري رنگ و بوي ويژه‌اي دارد.

    “محسن کوهکن” دبيرکل جامعه نمايندگان ادوار در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهميت روز جهاني قدس در سال جاري، گفت: شکست توطئه‌هاي رژيم صهيونيستي در سرزمين‌هاي اشغالي و مقاومت ملت سوريه در برابر تروريست‌ها و همچنين برگزاري باشکوه و بدون حاشيه انتخابات رياست جمهوري در ايران، همه و همه عواملي هستند که بر اهميت راهپيمايي روز جهاني قدس امسال مي‌افزايد.

    دبيرکل جامعه نمايندگان ادوار تصريح کرد: با توجه به ارتقاء مشروعيت و مقبوليت نظام جمهوري اسلامي که خط مقدم جبهه مقاومت است، روز جهاني قدس در سال جاري رنگ و بوي ويژه‌اي دارد.

    کوهکن ادامه داد: راهپيمايي روز جهاني قدس تائيد و پشتوانه‌اي براي خط حرکتي مقاومت و مقابله در برابر جهانخواري آمريکا و جنايتکاري رژيم صهيونيستي است.

    عضو جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري اظهار داشت: رژيم صهيونيستي با واسطه مزدوران داخلي، تلاش برنامه ريزي شده اي را براي به چالش کشاندن انتخابات رياست جمهوري يازدهم به کار بست، اما برگزاري باشکوه و بدون حاشيه انتخابات در ايران، اميدهاي رژيم منحوس صهيونيستي را به يأس بدل کرد.

    کوهکن در پايان خاطرنشان کرد: راهپيمايي روز جهاني قدس براي ارتش سوريه و حماس و کليه افراد و نيروهايي که در خط مقاومت هستند، روحيه بخش خواهد بود و زمان اضمحلال و فروپاشي رژيم صهيونيستي را نزديک‌تر مي‌کند.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "ارتقاء مقبوليت نظام جمهوري اسلامي به روز قدس امسال رنگ و بوي ويژه‌اي داده است"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی