امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۸:۰۰  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 390
  • عضو جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري با بيان اينكه در نظام جمهوري اسلامي همراهي و همكاري مردم با دولت اعتقادي است، گفت: اين مسئله به استحكام و بدست آمدن نتايج بهتري در امور اجرايي از سوي دولت کمک می کند.

    “محسن كوهكن” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره فرمايشات مقام معظم رهبري مبني براينكه “همه بايد به رئيس‌جمهور منتخب كمك كنند” اظهار داشت: موفقيت دولت مستلزم همكاري و همياري مردم است لذا اگر اعتماد و مساعدت مردم در تمامي عرصه‌ها با دولت منتخب همراه باشد، شاهد موفقيت بهتر و بيشتري در کشور خواهيم بود.

    وي با اشاره به واکنش مردم به مشكلات اقتصادي در كشور به عنوان نمونه‌اي از همكاري با دولت گفت: اگر رفتار مردم در عرصه اقتصادي به گونه‌اي باشد كه با افزايش قيمت‌ها كاهش تقاضا را شاهد باشيم، قطعا با در پيش گرفتن “اقتصاد مقاومتي” و همچنين هدايت و کنترل نقدينگي، شاهد رشد و شکوفايي اقتصاد ايران خواهيم بود.

    عضو جمعيت پيروان خط امام(ره) و رهبري با بيان اينكه در نظام جمهوري اسلامي همراهي و همكاري مردم با دولت اعتقادي است، گفت: اين مسئله به استحكام و بدست آمدن نتايج بهتري در امور اجرايي از سوي دولت منتخب کمک می کند.

    وي با تاکيد بر اينکه اعتماد براي هر دولت يك فرصت به حساب مي‌آيد، ادامه داد: دولت بايد از فرصت به دست آمده براي تدوین برنامه‌هاي منسجم و قانوني نهايت استفاده را ببرد تا شاهد عملكرد قابل قبول، مدبرانه، هوشمندانه‌اي از سوي دستگاه اجرایی کشور باشيم.

    كوهكن در پايان خاطر نشان كرد: هر جا كه شاهد همكاري مبتني بر اعتماد باشيم، بازدهي رفتارها و عملكردها از لحاظ كيفي و كمي افزايش مي‌يابد.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "اعتماد مردم به دولت؛ رکن اساسي خدمت/ افزايش كمي و كيفي عملكرد دولت با همكاري مضاعف"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی