امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۲۶:۲۰  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 383
  • عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری راهكار اصلي را برای آسیب‌شناسی جریان اصولگرایی، جلوگیری از تکثر اصولگرایان دانست و گفت: استراتژی این جبهه در انتخابات ریاست‌جمهوری مبنی بر همين اصل بود اما در ادامه شاهد حضور برخی افراد در صحنه انتخابات مبنی بر احساس تکلیف بودیم كه ضربات زيادي به اين جريان سياسي وارد كرد.

    “محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره نقاط ضعف جریان اصولگرایی كه مورد تاکید بسیاری از اصولگرایان قرار گرفته است، اظهار داشت: طبیعی است که هر تشکل سیاسی با دنبال كردن اهداف خاص خود كه پس از آن به نتایج مطلوبی دست پیدا نمی‌کند، به واکاوی دلایل ناکامی بپردازد.

    وی به نتایج حاصل از انتخابات به عنوان اصلی‌ترین مسئله‌ مورد بحث جریان اصولگرایی اشاره و تصريح كرد: بعد از انتخابات رياست‌جمهوري، اصولگرايان به بررسی و واکاوی آسیب‌های خود پرداختند، هرچند جریان معتدل اصولگرایی از نتایج بدست آمده احساس رضایت می‌کنند و شخص  پیروز در انتخابات را از آن خود می‌دانند.

    این فعال سیاسی با اشاره به تکثر داوطلبان اصولگرا در انتخابات گفت: عدم توافق بر سر موضوعات مختلف از سوی اصولگرایان و عدم توجه به بررسی نقاط ضعف در این جریان سیاسی از جمله موضوعاتی است که باید از سوي فعالان سياسي اصولگرا مدنظر قرار گیرد تا اینکه بتوانیم بر سر مسائل مهم در قالب ائتلاف و یا تعامل با یکدیگر به توافق برسيم.

    وی راهکار جبهه پیروان خط امام و رهبری را برای آسیب‌شناسی جریان اصولگرایی، جلوگیری از تکثر اصولگرایان عنوان و خاطرنشان کرد: استراتژی این جبهه در انتخابات ریاست‌جمهوری مبنی بر همين اصل بود اما در ادامه شاهد حضور برخی افراد در صحنه انتخابات مبنی بر احساس تکلیف بودیم.

    عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: بررسی چنین مسئله‌ای موضوعی نیست که در یکی دو جلسه به جمع‌بندی نهایی برسد و در حال حاضر بناست کارگروه‌هایی را متشکل از افرادی مشخص تشکیل دهیم تا با استفاده از نظرات آنها بتوانیم به بررسی اساسی در بحث آسیب‌شناسی اصولگرایان دست پیدا کنیم.

    کوهکن در پایان خاطرنشان کرد: عدم تکثرگرایی از سوی اصولگرایان در تمامی فعالیت‌های سیاسی، استراتژی است که بايد بر آن پایبند بود.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "جلوگيري از تكثرگرايي راهكار اصلي در حل آسيب‌شناسي اصولگرايان"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی