امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۷:۰۳  آخرین بروزرسانی : دی ۱۷ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 229
  • دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار گفت: نقطه نظرات ضد و نقیض از سوی جریان اصلاح طلب ناهمگون بودن نوع نگاه آنان به دولت یازدهم را می‌رساند. “محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران،با اشاره به اظهارات اصلاح‌طلبان با مفهوم “مصادره کردن دولت یازدهم به نفع خود” اظهار داشت: این اظهارنظرها بیانگر […]

    دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار گفت: نقطه نظرات ضد و نقیض از سوی جریان اصلاح طلب ناهمگون بودن نوع نگاه آنان به دولت یازدهم را می‌رساند.

    “محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران،با اشاره به اظهارات اصلاح‌طلبان با مفهوم “مصادره کردن دولت یازدهم به نفع خود” اظهار داشت: این اظهارنظرها بیانگر نبود انسجام و موضع واحد در داخل این جریان است به این دلیل که هنوز از درون پالایش نشده است.

    وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان از مدعیان پایبندی به انقلاب، تا کسانی که در فتنه ۸۸ دست به اقدامات ساختار شکنانه زدند، حضور و وجود دارند، که از میان آنان چندی پیش فردی مطرح کرد: “اگر اختیار انحلال مجلس داده می‌شد چه اتفاقی می‌افتاد،”طرح این موضوع با موضع‌گیری دولتی‌ها روبه رو شد که در حقیقت به اختلافات مجلس و دولت دامن می‌زند.

    نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری اضافه کرد: تعداد قابل توجهی از افراد منتسب به جریان اصلاح طلب در دولت یازدهم حضور دارند و حذف نشده‌اند، اما از طرفی دیگر اظهار نظرهای جدیدی می‌کنند که پیداست موضع صادقی با دولت و شخص “دکتر روحانی” ندارند و از سویی هم نمی‌خواهند با دولت یازدهم مقابله کنند.

    دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار با اشاره به این که “دکتر روحانی خود را متعلق به جریان اصلاح‌طلب نمی‌داند”، افزود: در زیر سایه اعتدال بستری برای حضور مجدد مدیران اصلاحات فراهم شده که ما ابایی از گفتن آن نداریم اما بخشی از جریان اصلاح‌طلب در داخل دولت مسئولیت‌هایی را به دست گرفته‌اند و از طرفی طوری رفتار می‌کنند که هزینه‌های رفتاری خود را به جناح مقابل خود تحمیل کنند.

    کوهکن تاکید کرد: مردم بدانند اصولگرایان از ابتدا از دکتر روحانی حمایت کرده‌اند که مصداق آن تبریک “مرحوم عسگراولادی”(رئیس سابق جبهه پیروان خط امام و رهبری)بلافاصله پس از پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ۹۲ بود، البته ما اصولگرایان زمانی که دولت یازدهم جای انتقاد داشته باشد، انجام می‌دهیم.

    وی افزود: جریان اصولگرا با این که در مدیریت‌های کلان و بدنه دولت یازدهم حضوری ندارد اما به این دلیل که رفتاری صادقانه با دکتر روحانی داشته‌اند، تاکنون بر مواضع خود بوده، تغییری هم نداشته و تاکنون نیز ادامه دارد.

    دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار با بیان این که نقطه نظرات ضد و نقیض از سوی جریان اصلاح طلب ناهمگون بودن نوع نگاه آنان به دولت یازدهم را می‌رساند، گفت: برخورد جریان اصلاحات با دولت برای آن‌ها هزینه‌ها و فوایدی دارد که از طرفی یک چالش است، اما رفتار امروز این جریان با شخص دکتر روحانی واقعی و از روی صداقت نیست.

    نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطر نشان کرد: لیدرهای این جریان در تحلیلی که ارائه می‌کنند، می‌گویند: “ما از روحانی حمایت کردیم اما این حمایت تنها حمایت است نه اینکه داوطلب ما باشد”، آن‌ها می‌گویند: “اکنون که در این دولت حضور داریم بایستی از این فضا استفاده کنیم” این تحلیل به این معناست که می‌خواهند از این فضا برای تصمیمات بعدی خود (انتخابات ریاست جمهوری و مجلس) استفاده کنند.

    کوهکن اظهار داشت: دوستان جریان اصلاح طلب موضع مشخص و روشنی ندارند و نمی‌توانند هم داشته باشند چرا که بخش قابل توجهی از آن‌ها در دولت نگاه متفاوتی با دیگران دارند؛ لایه‌های رادیکالی آن‌ها در دولت نیستند، البته موضع آن‌ها با سایر افراد این جریان متفاوت است؛ از طرفی نیز این جریان در این سال‌ها برای رسیدن به یک پالایش حرکتی نکرده تا مردم و کارشناسان عملکرد لایه تندرو را به پای آن‌ها نریزند.

  • برچسب ها : , , ,
  • نظرات کاربران در "رفتار جریان اصلاح‌طلب با دولت یازدهم صادقانه نیست/نگاه سطحی و ناهمگون به دولت با اظهارات ضد و نقیض"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی