امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۸:۴۰  آخرین بروزرسانی : دی ۱۷ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۳ | کد خبر : 227
  • نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اگر خیرخواه جریان اصلاح‌طلب باشیم که در واقع هستیم، دوست داریم این جریان زیر چتر نظام با قبول اعتقاد و رفتار بر پایه نظام فعالیت سیاسی داشته باشد. “محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، جریان سیاسی اصلاح‌طلب را نیازمند تدوین منشور دانست و […]

    نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اگر خیرخواه جریان اصلاح‌طلب باشیم که در واقع هستیم، دوست داریم این جریان زیر چتر نظام با قبول اعتقاد و رفتار بر پایه نظام فعالیت سیاسی داشته باشد.

    “محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، جریان سیاسی اصلاح‌طلب را نیازمند تدوین منشور دانست و اظهار داشت: این جناح باید مشی، اساس‌نامه و مرام‌نامه تدوین کند که در غیر این صورت به ضرر آنها تمام خواهد شد. چرا که این جریان ناهمگونی زیادی دارد.

    وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان و طیف ناهمگون آن از افراد ساختارشکن، ضدانقلاب با پایه‌های آن سوی مرزی تا اصلاح طلبان مدعی پیروی از خط امام حضور دارند. بنابراین یک منشور التقاطی نمی‌توانند بنویسند چرا که در این صورت تیر خلاصی به خود زده‌اند.

    نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه مردم به اتکای پذیرش منشور اصلاح‌طلبی به سمت این جریان خواهند رفت، اضافه کرد: نوشتن منشور اصلاح‌طلبی بایستی مبتنی بر اصول روشن باشد، در چنین شرایطی لایه‌هایی با ریشه‌ ضد انقلاب به شدت می‌برد و این به معنای ریزش نیروهاست.

    کوهکن همچنین به اظهارات برخی اصلاح‌طلبان مبنی بر “تشکیل شورای رهبری اصلاح‌طلبی” اشاره کرد و گفت: اینکه در مقطعی شورایی انتخاب شود، کاری مشکل است که به عمق مطالبات و سوالات در ذهن متدینین نسبت به رفتار اصلاح‌طلبان پاسخ نمی‌دهد؛ این جریان در فتنه ۸۸ حاضر نشدند، تحلیل درستی ارائه دهند، یا حداقل لایه‌های تندرو عذرخواهی کنند، حتی لایه‌های سکوت کرده نیز خطای خود را اعلام نکردند و حتی پس از آن موضع خود را نشان ندادند.

    دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار خاطرنشان کرد: اگر خیرخواه جریان اصلاح‌طلب باشیم که در واقع هستیم، دوست داریم این جریان زیر چتر نظام با قبول اعتقاد و رفتار بر پایه نظام فعالیت سیاسی داشته باشد و اگر می‌خواهند در صحنه سیاست ماندگار باشند، بایستی به سمت و سوی یک پالایش اصلاح ساختار و نوشتن منشور اصلاح‌طلبی بروند.

    کوهکن افزود: خودشان هم خوب می‌دانند که ائتلاف‌ها و صحبت‌هایی که نزدیک انتخابات صورت می‌گیرد، اثری ندارد، این جریان بداند اگر به دنبال جذب نیرو است و می‌خواهد ریزش نیروهای خود را جبران کند، باید از رفتن به سمت کارهای روبنایی مقطعی پرهیز کند.

    دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار اظهار داشت: ما اگر بدخواه آن‌ها باشیم که نیستیم، می‌گوییم بگذارید همانطور بمانند و پالایش نشوند چرا که هر زمانی که فعالان سیاسی تحلیل کنند رفتار گذشته آنان را به رخ آنان خواهند کشید.

    کوهکن با بیان اینکه تطهیر مسیر اصلاح‌طلبی با کشیدن پرده فراموشی از رفتار‌های آنها بر اذهان مردم تحقق نمی‌یابد، گفت: لایه‌های تندرو جریان اصلاح طلب به دنبال این هستند که خاطرات رفتاری آنها از جمله فتنه ۸۸ فراموش شود اما بایستی بدانند با مردم باید صادقانه رفتار کنند.

  • برچسب ها : , , ,
  • نظرات کاربران در "منشور التقاطی تیر خلاص اصلاح‌طلبان/تدوین منشور و پالایش راهکار ماندگاری اصلاح‌طلبی در صحنه سیاست"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی