امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹:۱۳  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۸ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 1050
  • محسن کوهکن عصر امروز در دومین نشست مجمع بسیج شهرستان لنجان اظهار کرد: در تمامی مراحل و برنامه‌ها باید به‌دقت پشت سر ولایت حرکت کنیم چراکه در غیر این صورت دچار خطا و انحراف خواهیم شد. وی افزود: در چنین شرایطی که دشمنان از هر لحظه برای ایجاد توطئه بهره می‌برند باید تمام تلاش خود […]

    محسن کوهکن عصر امروز در دومین نشست مجمع بسیج شهرستان لنجان اظهار کرد: در تمامی مراحل و برنامه‌ها باید به‌دقت پشت سر ولایت حرکت کنیم چراکه در غیر این صورت دچار خطا و انحراف خواهیم شد.

    وی افزود: در چنین شرایطی که دشمنان از هر لحظه برای ایجاد توطئه بهره می‌برند باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا لحظه‌ای هم از خط ولایت منحرف نشویم.

    نماینده منتخب مردم لنجان در انتخابات ۷ اسفند مجلس شورای اسلامی فضای انتقاد و پیشنهاد در جامعه را لازمه توسعه و پیشرفت در امور دانست و تصریح کرد: افرادی که بخواهند خود را از مشورت اطرافیانش بی‌نصیب کند به‌طور یقین دچار اشتباه بوده و کار به‌جایی نخواهد برد.

    وی با بیان اینکه مجلس دهم باید با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری نقش‌آفرینی کند متذکر شد: مجلس آینده باید با نظارت صحیح بر اقدامات دولت و نیز ریل‌گذاری اصولی برای آن‌ها در جهت شکوفایی ایران اسلامی اقدامات لازم را انجام دهد.

    کوهکن در پایان تأکید کرد: مجلس دهم حتی ذره‌ای از حقوق ملت ایران و خواسته‌های رهبر معظم انقلاب کوتاه نخواهد آمد و با قدرت کار خود را پیش خواهد برد.

  • برچسب ها : , , , , ,
  • نظرات کاربران در "حتی با یک قدم فاصله از ولایت دچار انحراف می شویم"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی