امروز: شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۷:۲۹  آخرین بروزرسانی : دی ۱۵ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ | کد خبر : 191
  • گردهمایی اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران با حضور مهندس محسن کوهکن دبیر کل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.ی رهبری در بهبودی وضعیت کشور قدم برداریم به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گردهمایی اصناف و […]

    گردهمایی اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران با حضور مهندس محسن کوهکن دبیر کل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.ی رهبری در بهبودی وضعیت کشور قدم برداریم
    به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گردهمایی اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی (ره) بمناسبت ایام دهه فجر ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سی ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: با رویه‌ای مبتنی بر انصاف و روش مقایسه‌ای که روش معقول و مرسوم در دنیاست و همچنین با استفاده از اصول اخلاقی خواهیم توانست از ۳۵ سال دوران پر شکوه انقلاب اسلامی دفاع جانانه‌ای کنیم.

    وی در ادامه افزود: هر انسان قبل از هرگونه مسئله‌ای به تنها موردی که فکر می‌کند حفظ کرامت انسانی خودش است. عموم انسان‌ها در هر وضعیت اجتماعی که قرار داشته باشند وقتی مشاهده نمایند کرامت انسانی آن‌ها زیر سوال می‌رود هیچگاه ساکت نمی‌مانند.

    کوهکن تصریح کرد: بدلیل همین کرامت انسانی است که انسانهای وارسته همیشه بدنبال رضایت خداوند هستند و مسلمان و غیر مسلمان هم ندارد. ما باید بسنجیم که در این مورد بخصوص قبل از انقلاب در دنیا، به مردم کشور ما چگونه نگاه می‌کردند و بعد از انقلاب چطور، مردم کشور ما وقتی به سفر حج در عربستان می‌رفتند، فلسطینی‌ها از آن‌ها بعنوان برادران یهود نام می‌برند زیرا آنچنان تحت استعمار غرب بودیم که همه نوع کمکی به اسرائیل می‌کردیم.

    نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری اضافه کرد: اما امروز محبوبیت فردی بنام سردار سلیمانی که جان و مال خود را برای اسلام گذارده است، دیگر محدود به ایران اسلامی نمی‌شود و حتی مسلمانان سنی نیز او را مورد ستایش قرار می‌دهند.

    وی با اشاره به دستاورد انقلاب اسلامی گفت: با ارزش‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، احیای کرامت انسانی ایرانیان است. حفظ کرامت انسانی موجب اقتدار می‌گردد. اقتداری متکی به اسلام و مردم، بنابراین هیئت مذاکره کننده ایرانی در مذاکرات هسته‌ای باید این مسائل را مورد توجه قرار دهد و نباید کاری انجام دهند که خزانه داری آمریکا با وقاحت اعلام کند که ایرانی‌ها با دست بسته به مذاکرات می‌آیند.

    کوهکن در رابطه با این صحبت‌ها بیان کرد: البته این نوع صحبت آمریکایی‌ها می‌تواند از سخنان ریاست محترم جمهور خودمان نیز باشد که اعلام نمودند خزانه خالی است.

    نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه با مقایسه وضعیت اقتصادی قبل و بعد از انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما وظیفه داریم برای نسل جوان و کسانی که قبل از انقلاب وضعیت را لمس نکرده‌اند، برخی مسائل را بازگو کنیم تا این افراد قانع شوند و خدای ناکرده برخی مسائل مانند مسائل اقتصادی موجب نشود اینگونه افراد صحبتهایی کنند که مورد قبول نظام نباشد. ما باید در قبال انقلاب تکلیف خود را انجام دهیم.

    وی تصریح کرد: اشتباهی که برخی از افراد قیمتهای کنونی را با ۳۶ سال قبل مقایسه می‌کنند در این است که در گذشته میزان دستمزد افراد پایین بود و در ادامه آن قیمت اجناس نیز پایین بوده است. بالطبع با توجه به هزینه‌ها میزان استفاده مردم از تنوع زندگی نیز کمتر بوده است. با گذشت زمان و در هر برهه بدلیل ایجاد تنوع جدید در زندگی مردم قیمت‌ها تا حدودی بالا‌تر رفته و در نتیجه قیاس قیمتهای آن زمان با زمان کنونی ناصحیح است.

    کوهکن افزود: باید دید در گذشته ۹۰ درصد ثروت کشور در اختیار چند درصد افراد بود و اکنون در اختیار چند درصد افراد است. انسانهای آگاه می‌توانند اثبات کنند که وضعیت اقتصادی کشور نسبت به قبل از انقلاب پیشرفت و بهبود یافته است و دست و پنجه نرم کردن با تورم همیشگی است اما اقدامات انجام شده نسبت به قبل از انقلاب در بخش اقتصادی کاملا قابل دفاع است. اگر در آنزمان وضعیت عالی بود چرا در سال ۱۳۵۹ که جنگ تحمیلی شروع شد حتی سیم خاردار را هم باید وارد می‌کردیم.

    نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه ما از مرحله تامین حداقل‌ها عبور کرده‌ایم گفت: باید در صدد بهبود وضعیت باشیم، همانگونه که از لحاظ علمی توانسته‌ایم تنه به تنه کشورهای پیشرفته حرکت نماییم از لحاظ اقتصادی نیز با برخی تغییر‌ها و استفاده از رهنمودهای رهبری می‌توانیم چنین حرکتی را انجام دهیم.

    کوهکن با اشاره به مقوله اشتغال و اشتغال زدایی اظهار داشت: ما بدلیل مشکلات بعد از جنگ، دولتی بودن اقتصاد، عدم اعتماد به مردم در مشارکتهای اقتصادی و سوء استفاده‌ها دچار مشکلاتی هستیم که باید مسئولین برای اینچنین مسائلی چاره بیاندیشند، اما مشکل دیگری که در این میان و در حال حاضر نقش مهمی را ایفاد می‌کند، رسانه‌ها و هجمه‌های رسانه‌ای است.

    وی در ادامه افزود: در همین چند روز و در هنگام ورود به دهه مبارک فجر دقت فرمایید که چگونه در فضای مجازی هجمه‌ای در رابطه با اختلاس‌ها به راه انداختند که نتوانیم از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع نماییم، اینکه بگوییم مردم برای کارهای اقتصادی به میدان بیایند و بعد هجمه به راه بیاندازیم و رقمهای نجومی را مطرح کنیم موجب سلب اعتماد مردم خواهد شد.

    نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: در کشورهای دیگر نیز اینگونه مسائل مالی بوجود می‌‌اید و حتی رئیس جمهور و نخست وزیران آن‌ها مورد اتهام و بعضا زندانی می‌شوند اما چنین هجمه‌ای را در رسانه‌های آنجا شاهد نیستیم.

    کوهکن سهم با بیان سهم مهلک برای مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: بسیاری مدعی هستند که این مبارزه مطالبه آن‌ها و مطالبه مردم است، این است که برخورد دستگاه قضایی با افراد را سیاسی وجناحی بکنیم، سیاسی و جناحی کردن این مسایل چند ضرر دارد، اولا اینکه قوه قضاییه به صورت مستقل و بدون تاثیر پذیری از هر طرف، پرونده را بررسی کند.

    وی اضافه کرد: اینکه یک نفر پرونده داشته باشد و به صورت سیاسی با آن برخورد شود اشتباه است و این از هر دوطرف است. منظور من این است که فرض کنید خدای ناکرده شما یک پرونده‌ای در قوه قضاییه داشته باشید، چه اینکه عده‌ای بروند و بگویند مصلحت این است که با ایشان اینگونه برخورد نشود یا سفارش شما را بکنند غلط است و چه اینکه عده‌ای بیایند بگویند این طرف جزو آن دسته و گروه است و باید با آن برخورد شود هم غلط است. یعنی زنده باد و مرده باد در روند رسیدگی به امورقضایی هر دو اشتباه است. باید اجازه بدهیم که دستگاه قضایی کار خود را بکند.

    کوهکن بیان کرد: پسر رئیس جمهور اسبق دارای تخلفاتی است، وقتی حتی احضار مشارالیه توسط نزدیکان ایشان رسانه‌ای می‌شود، قضیه به سمت سیاسی شدن پیش می‌رود، بنابراین نباید مسائل را در بوق و کرنا کرد. اینگونه که بشود اعتماد مردم از دولت و نظام زیر سوال می‌رود. یک زمانی از خزانه دولت سوء استفاده می‌گردد که پیکان حملات باید به سمت مسئولین دولتی باشد ولی وقتی شرکتی با هر نام و نشانی به سوء استفاده مالی متهم می‌گردد، دولت و نظام چه گناهی دارند که باید مورد هجمه قرار گیرند.

    وی با اشاره احراز صلاحیت و مقایسه آن با سایر کشور‌ها گفت: در کشورهای دیگر در قضایای انتخاباتی قبل از ورود افراد به صحنه انتخابات همه مسائل بررسی می‌گردد و بعد نامزد‌ها ثبت نام می‌کنند اما در کشور ما در‌ها باز است و همه می‌توانند در انتخابات ثبت نام نمایند و وقتی شورای نگهبان صلاحیت‌ها را بررسی می‌کند آنچنان مورد هجمه قرار می‌گیرد که حتی معاون مجلس آلمان به خود اجازه می‌دهد اظهار نظر کند.

    نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: در جواب وی باید گفت در انتخاباتی که در ابتدا خانم مرکل صدر اعظم آلمان گردید تنها ۳۸درصد از رای دهندگان واجد الشرایط شرکت کردند، آیا کسی صحبتی کرد؟ اگر در کشور ما رقم اینچنینی در انتخابات شرکت کنند، کشورهای غربی دم از عدم مشروعیت نظام ما را می‌زنند، بنابراین این شیوه رسانه‌ای نمودن تمام مسائل و ایجاد هجمه به کشور ضرر می‌زند.

    دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امیدوارم خداوند متعال به همگی ما توفیق شناخت صحیح دهد و بتوانیم با استفاده از رهنمودهای رهبری در بهبودی وضعیت کشور قدم برداریم.

     

     

  • برچسب ها : ,
  • نظرات کاربران در "احیای کرامت انسانی ایرانیان است با ارزش‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی