امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۵:۳۵  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۳ام, ۱۳۹۸
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر : 3095
  • محسن کوهکن با اشاره به اینکه باید تصدی گری دولت در خودروسازی خاتمه یابد، اظهار کرد: در وهله نخست باید اموال غیرمنقول سایپا تجدیدارزیابی شود تا بتوان از این طریق، بخش قابل توجهی از زیان انباشته این مجموعه را پوشش داد. نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر چه سهم دولت در سایپا […]

    محسن کوهکن با اشاره به اینکه باید تصدی گری دولت در خودروسازی خاتمه یابد، اظهار کرد: در وهله نخست باید اموال غیرمنقول سایپا تجدیدارزیابی شود تا بتوان از این طریق، بخش قابل توجهی از زیان انباشته این مجموعه را پوشش داد.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر چه سهم دولت در سایپا ۱۸ درصد است، اما تصمیم گیری دولت ۱۰۰ درصد است، دولت باید به تصدی گری خود در این بخش پایان دهد.

    وی با بیان اینکه همه دولت ها برخورد مناسبی با خودروسازی داشته اند، گفت: می توان از طریق تحقیق و توسعه و به کمک مراکز تخصصی ظرف مدت ۵ سال خودروسازی را به جایگاه مطلوب رساند.

    کوهکن خاطرنشان کرد: باید بخش حقوقی سایپا با همکاری کمیته صنعت کمیسیون صنایع و معادن، منابع سایپا را تجدید ارزیابی کرده و با منابع به دست آمده در راستای کاهش نیروی انسانی و کسب رضایت این نیروها تمام تلاش خود را به کار برند.

    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:

    @mohsenkoohkan

    🔹ایتا:

    eitaa.com/mohsenkoohkan

    🔹سروش:

    sapp.ir/mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن در بازدید کمیسیون صنایع و معادن مجلس از گروه خودروسازی سایپا: تصدی گری دولت در خودروسازی خاتمه پیدا کند"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی