امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۲۸:۵۴  آخرین بروزرسانی : دی ۱۱ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ | کد خبر : 152
  • ایب رئیس جبهه پیروان با بیان اینکه ظرفیت انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها را پای میز مذاکرات کشاند گفت: برای حفظ این ظرفیت نباید لحظه ای از پاسخگویی محکم در قبال اظهارات آمریکایی‌ها دست برداریم. محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به توصیه رهبر انقلاب به […]

    ایب رئیس جبهه پیروان با بیان اینکه ظرفیت انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها را پای میز مذاکرات کشاند گفت: برای حفظ این ظرفیت نباید لحظه ای از پاسخگویی محکم در قبال اظهارات آمریکایی‌ها دست برداریم.

    محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به توصیه رهبر انقلاب به دولتمردان مبنی بر لزوم موضع گیری صریح در قبال اظهارات آمریکاییها اظهار کرد: به نظر من اگر کسی از کمترین هوش سیاسی برخوردار باشد و صحبت‌های سناتورهای آمریکا چه دموکرات و چه جمهوری خواه را بشنود، فرمایش رهبر معظم انقلاب را درک می‌کند.

    وی افزود: آمریکایی‌ها صادق نیستند و روی مسائلی از جمله حقوق بشر و هسته ای با ما مشکل ندارند بلکه مساله اصلی آنها نوع تفکر و مبانی اعتقادی ماست. اگر کسی شناخت درستی از دشمن نداشته باشد و پی به ضریب دشمنی آمریکایی‌ها نبرد، بصورت طبیعی در چنگال ترفندهای دشمن گرفتار خواهد شد.

    کوهکن با بیان اینکه ظرفیت بالقوه جمهوری اسلامی در منطقه نقطه قوت و عاملی برای ترس دشمن از رویارویی با ما محسوب می‌شود خاطر نشان کرد: کشورها و گروه‌هایی که نوع نگاه ما را دارند از سوی آمریکا به تروریسم و آدم‌کشی متهم می‌شوند؛ بنابراین اگر دوستان و دشمنان ما در دنیا حرف‌های آمریکایی‌ها علیه ما را بشنوند اما از طرفی حرف‌ها و تحلیل‌های ما به گوششان نرسد ظرفیت انقلاب اسلامی در دنیا و منطقه رشد نخواهد کرد

    نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: کسانی که با مبانی قدرت زوال ناپذیر جمهوری اسلامی آشنا هستند می‌دانند که برای حفظ ظرفیت انقلاب اسلامی، باید در مقابل حرف‌های آنها به روز باشیم و لحظه ای از پاسخگویی محکم دست برنداریم زیرا این ظرفیت انقلاب اسلامی بود که آنها را پای میز مذاکره با ما کشاند.

    وی افزود: ما به هیچ عنوان نباید انفعالی برخورد کنیم تا آنها بخواهند علیه ما حرف بزنند و ما فقط پاسخ دهیم. ما باید در قبال آنها از سیاست تهاجمی استفاده کنیم. البته سیاست تهاجمی دنباله‌روی از جنگ نیست بلکه جهت تنویر افکار عمومی دنیا و حفظ ظرفیت انقلاب اسلامی باید اعمال شود.

    کوهکن تاکید کرد: ما وقتی می‌بینیم سناتورهای آمریکایی در مورد یک حادثه تیراندازی در آمریکا کلی حرف می‌زنند و شلوغ می‌کنند اما در مقابل کشتار مردم یمن توسط رژیم سعودی واکنشی نشان نمی‌دهند، باید بفهمیم که در سیاست خارجی موضع تهاجمی و سوال کننده داشته باشیم.

    وی تصریح کرد: سیاست تهاجمی هر زمان قوت گرفته است، ظرفیت‌های ما را بالابرده و موفقیت‌های بسیاری برای ما رقم زده است.

  • برچسب ها : ,
  • نظرات کاربران در "ظرفیت انقلاب اسلامی با سیاست خارجی تهاجمی و صریح حفظ می‌شود"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی