امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۸:۳۹  آخرین بروزرسانی : بهمن ۳ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ | کد خبر : 461
  • نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، گفت: چتر ائتلاف و همگرایی اصولگرایان چتری حداکثری است و با تشکیل شورای ائتلاف، ‌رسیدن به اجماع دور از دسترس نیست.

    محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه تشکیل شورای ائتلاف اصولگرایان، گامی در جهت رسیدن به یک همگرایی حداکثری است، اظهار کرد: اتفاقات مبارکی که در یک هفته گذشته در جبهه اصولگرایی رخ داده، بیانگر این است که چتر ائتلاف و همگرایی میان اصولگرایان، چتری حداکثری است و اکنون با تشکیل شورای ائتلاف، حرکت به سوی اجماع دور از دسترس نیست.

    وی با تأکید بر اینکه تمام شخصیت‌های تأثیرگذار در جبهه اصولگرایی در دایره تصمیم‌گیری شورای ائتلاف حضور خواهند داشت،‌ گفت: حاصل ده‌ها جلسه در یک سال گذشته و انجام ملاقات‌های بسیار میان سران جبهه اصولگرایی، اکنون به ثمر رسیده است و با تشکیل شورای ائتلاف انسجام اصولگرایان بیش از گذشته خواهد بود.

  • برچسب ها : , , , ,
  • نظرات کاربران در "با تشکیل شورای ائتلاف، اجماع اصولگرایان دور از دسترس نیست"
    نظرات در مورد » “با تشکیل شورای ائتلاف، اجماع اصولگرایان دور از دسترس نیست”
    1. مهرشاد گفت:

      با سلام آقای کوهکن که اینقدر سنگ اصولگرایی را به سینه میزند چرا از برچسب اصولگرایی به صورت واضح در انتخابات استفاده نمیکند، با مراجعه به لیست اصولگرایان در یکصدوبیست و سه حوزه کاندیدای مورد تایید اصولگرایان اعلام شده به غیر از حوزه لنجان.


    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی