امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۸:۲۷  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 381
  • عضو "جبهه پیروان خط امام و رهبری" گفت: استقلال و جایگاه ایران در منطقه بعنوان مسائلي مهم و تأثیرگذار در مبادلات جهانی و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ايران به حساب مي‌آيد.

    “محسن کوهکن” عضو جبهه پيروان خط امام و رهبري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حفظ استقلال كشور را بعنوان اصلی‌ترین شاخصه نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: علی‌رغم کارشکنی‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان بعد از گذشت ۳۴ سال و تأکیدات “مقام معظم رهبری” بر حفظ استقلال، توانسته‌ایم همچون گذشته در برابر آنها مقتدرانه بایستیم.

    وی افزود: پیشرفت و اعتلای “جمهوری اسلامی ایران” در عرصه‌های مختلف برای بسیاری از کشورها به دلیل تبلیغات منفی از سوی استکبار جهانی باور کردنی نیست چرا که آنها با تلقین کردن این باور که علم در اختیار کشورهای خاصی از جهان قرار دارد، سعی در کنار زدن سایر کشورها همچنون ايران اسلامي در مسیر پیشرفت دارند.

    عضو جبهه پيروان خط امام و رهبري ارتقای علمی و فرهنگی کشور را ویژگی بارز و کارآمدی نظام دانست و تصریح کرد: پیشرفت علمی یک کشور بیانگر ظرفیت‌های بالای آن است و همچنین نقش و جایگاه ایران در منطقه بعنوان مسئله‌ای مهم و تأثیرگذار در مبادلات جهانی از دیگر مقوله‌های مهم در کارآمدی نظام جمهوری اسلامی است.

    کوهکن در پایان خاطرنشان کرد: مؤلفه‌هایی که بیانگر توسعه و ترقی يك کشور به حساب است، نشانه‌هایی از کارآمدی و توانمندی نظام محسوب مي‌شود.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "استقلال و جايگاه ايران در منطقه از شاخص‌هاي كارآمدي نظام است"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی