امروز: پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۲۷:۵۴  آخرین بروزرسانی : اسفند ۷ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 912
  • محسن کوهکن با صدور پیامی از مردم همیشه در صحنه شهرستان لنجان خواست با حضور در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر خلق کنند تا بد خواهان نظام و کشور همچنان در حیرت بمانند. وی همچنین در ادامه افزود:انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی, نماد بارزی از مردم سالاری دینی است که در دوره […]

    محسن کوهکن با صدور پیامی از مردم همیشه در صحنه شهرستان لنجان خواست با حضور در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر خلق کنند تا بد خواهان نظام و کشور همچنان در حیرت بمانند.
    وی همچنین در ادامه افزود:انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی, نماد بارزی از مردم سالاری دینی است که در دوره های متوالی فرصتی برای هر ایرانی ایجاد می کند تا با حضور خود, در تعیین سرنوشت آینده خود گام بردارند و با دمیدن روحی تازه در قامت این کشور به پیشرفت روز افزون آن کمک کنند.
    در بخش دیگری از این پیام آمده است: نقش تاثیر گذار مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در نظام جمهوری اسلامی ایران در تقنین و نظارت و ریل گذاری حرکت نظام اهمیت انتخابات پیشرو را مضاعف می کند تا مردم در این برهه حساس طبق فرمایشات رهبر معظم رهبر معظم انقلاب با انتخاب درست در افزایش اقتدار,عزت و استقلال ایران اسلامی شرکت نمایند.

  • برچسب ها : , , , ,
  • نظرات کاربران در "پیام محسن کوهکن نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری به مناسبت دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی