امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۶:۳۴  آخرین بروزرسانی : دی ۱۹ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ | کد خبر : 2192
  • نماینده مردم لنجان در مجلس گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از چهره‌های خدومی بود که چه در دوران پهلوی و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و چه در دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن خدمات فراوانی به نظام جمهوری اسلامی داشت و از این جهت حق بسیاری به گردن انقلاب و مردم […]

    نماینده مردم لنجان در مجلس گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از چهره‌های خدومی بود که چه در دوران پهلوی و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و چه در دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن خدمات فراوانی به نظام جمهوری اسلامی داشت و از این جهت حق بسیاری به گردن انقلاب و مردم دارد.

    به گزارش نامه نیوز، محسن کوهکن در گفت‌وگو با ایسنا گفت: برای همه کسانی که در دوران مبارزه با طاغوت تحت رهبری‌های امام (ره) زحمات زیاد و مرارت‌های فراوان کشیدند و ‌شکنجه‌های دوران رژیم پهلوی را تحمل کردند بر گردن انقلاب و مردم حق بسیاری دارند.

    وی ادامه داد:‌ آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز از جمله روحانیونی بود که سختی‌های زیادی را برای پیروزی انقلاب اسلامی و پایدارشدن حکومت اسلامی متحمل شد. برای ما در آن دوران که نوجوان بودیم وقتی از روحانیون مبارز آن دوران نام برده می‌شد نام آیت الله هاشمی رفسنجانی برجسته می‌نمود.

    نماینده مردم لنجان با آرزوی علو درجات برای آن فقید سعید گفت: ان‌شاءالله روح ایشان قرین رحمت واسعه الهی شده باشد و ما هم تا زمانی که زنده هستیم مشمول تفضل باری تعالی شده تا در مسیر انقلاب،‌ اسلام، حمایت از ولایت فقیه بتوانیم خدمت گذار نظام جمهوری اسلامی و مردم باشیم و در همین لباس دعوت حق را لبیک بگوییم.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن:آیت الله هاشمی حق بسیاری به گردن انقلاب و مردم دارد"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی