امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۲۸:۰۹  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۹ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ | کد خبر : 1331
  • دولت بهار: محسن کوهکن معتقد است که در مجلس آتی هیچ کدام از جناح‌ها در اکثریت نیستند ، این موضوع میتواند بسیار مفید و مناسب باشد زیرا افکار و منافع جناحی کمتر خواهد شد.

    محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اهمیت آن به خبرنگار نامه‌نیوز گفت: آنچه که مشخص است، این است که در برخی حوزه‌ها رقابت میان دو اصولگرا، در برخی دیگر نیز رقابت میان دو اصلاح‌طلب و دیگر حوزه‌ها ترکیبی از این دو است.  فلذا ترکیب انتخابات مجلس دهم با توجه نزدیک بودن تعداد نمایندگان اصلاح‌طلب و اصولگرا در مرحله اول، برای هر دو گروه بسیار مهم و تعین کننده است ؛ طبیعتا از اول اردیبهشت ماه نیز تب و تاب و فعالیت‌های انتخاباتی شدت خواهد گرفت.

    کوهکن با بیان اینکه مجلس دهم اکثریت قاطع ندارد ، تاکید کرد: در مجلس آتی هیچ کدام از جناح‌ها در اکثریت نیستند ، این موضوع میتواند بسیار مفید و مناسب باشد، زیرا افکار و منافع جناحی کمتر خواهد شد. شرط پذیرفتن قاعده منطقی و نزدیکی باعث خواهد شد که زبان منافع جناحی جای خود را به زبان منطق و عقلانیت بدهد.

    این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه چرا تاکنون اصولگرایان لیست حمایت از افراد در مرحله دوم را نداده اند، خاطرنشان کرد: تقریبا   در برخی حوزه‌ها که افراد اصولگرا و مستقل رقابت می‌کنند،به نظر دوستان اصولگرا همه آن‌ها افرادی مناسب و معقولی برای مجلس هستند. از آنجایی که کمتر مرسوم بوده است از مرکز برای شهرستان‌ها لیست ارائه دهند، البته در اوایل انقلاب اینگونه بود اما بعد از آن تهران دیگر دخالتی نکرد.

    وی همچنین ادامه داد: جریان اصولگرا سعی دارد از تهران فردی را برای دیگر شهرستان‌ها مشخص نکند. بلکه به تصمیمات مجموع سلایق اصولگرایی که در یک حوزه گرفته می‌شود احترام می‌گذارد، مردم نیز افراد و سلایق اصولگرایی و افراد اصلاح‌طلب  را طبیعتا می‌شناسند و نیازی به لیست برای شهرهای کوچک نیست.

    نماینده مردم لنجان در مجلس دهم در خصوص برنامه اصولگرایان برای ریاست‌جمهوری سال ۹۶ گفت: زمزمه‌اش در برخی از جلسات به گوش می‌رسد و اصولگرایان بررسی اولیه خود برای انتخابات ریاست جمهوری را شروع کرده‌اند.

    کوهکن در پاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری به سمت احمدی‌نژاد می‌روند یا نه؟ تصریح کرد: با توجه به اینکه احمدی‌‌‌نژاد خود و مشاورین اعظمش را جدا از اصولگرایان می‌داند و اعلام کردند که کاری با اصولگرایان ندارند، اصولگرایان نیز صحبتی از احمدی‌نژاد و حمایت از ایشان به میان نیاورده‌اند؛ بعید می‌دانم در آینده نیز بخواهند حمایتی از احمدی‌نژاد داشته باشند.

    این فعال اصولگرا افزود: همان افرادی که بعد از اتمام کار دولت دهم در فضای رسانه‌ای با تندروی و افراط گریی‌ها به دولت احمدی‌نژاد حمله می‌کردند؛ به نوعی به افزایش محبوبیت وی کمک کردند!

    نماینده دوره چهارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما از نقد منطقی و منصفانه استقبال می‌کنیم و معتقدیم هر دولتی نیاز به نقد دارد. اما متاسفانه مردم ما زمانیکه می‌بینند فردی تریبون ندارد و به وی انتقاد می‌شود فکر می‌کنند به وی ظلم شده است! وحول و محور وی جمع می‌شوند.

    محسن کوهکن نائب رئیس جبهه پیروان تبلیغات افراطی برخی اصلاح‌طلبان را خدمت به احمدی‌نژاد دانست و گفت: نقد و تبلیغات علیه احمدی نژاد از سوی برخی اصلاح طلبان به نفع وی شده و برخی نظر سنجی‌ها در شهرهای کوچک نیز گویایی این مطلب است. تاکید می‌کنم ما به عنوان بخشی از جریان اصولگرا به هیچ عنوان به دنبال طرح یا حمایت از احمدی‌نژاد نیستیم.

  • برچسب ها : , , , , ,
  • نظرات کاربران در "متاسفانه حملات به احمدی نژاد باعث شده مردم حول او جمع شوند!"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی