امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۵۵:۵۰  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۷ام, ۱۳۹۷
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر : 2962
  • محسن کوهکن، نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «افکار نیوز» با اشاره به آتش زدن متن برجام و پرچم آمریکا در جلسه علنی هفته گذشته مجلس گفت: بعد از این اقدام، علاوه بر تقدیر و تشکر نمایندگان مجلس از اینجانب، بیش از ۱۴۰ نفر پیامکی برای اینجانب ارسال کرده و از این […]

    محسن کوهکن، نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «افکار نیوز» با اشاره به آتش زدن متن برجام و پرچم آمریکا در جلسه علنی هفته گذشته مجلس گفت: بعد از این اقدام، علاوه بر تقدیر و تشکر نمایندگان مجلس از اینجانب، بیش از ۱۴۰ نفر پیامکی برای اینجانب ارسال کرده و از این اقدام من تقدیر و تشکر کردند. وی افزود: این عده از کسانی بودند که سال ها در عرصه جبهه و جنگ بوده و برای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی جسم و مال خود را فدا کردند. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: از جانبازان جنگ گرفته تا اقشار ضعیف جامعه از این اقدام استقبال کرده و خرسند بودند.

    کوهکن افزود: البته پنج پیامک داشتم که با این اقدامم مخالفت کرده بودند و نظر آنها این بود که بهتر بود در صحن مجلس این کار انجام نمی شد. وی تصریح کرد: اینجانب با حدود سه چهار نفر از این مخالفان تماس گرفتم و نظر آنها را گوش دادم و سپس نظر خود را بیان کردم. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه این عده نظر داشتند که آتش زدن پرچم آمریکا توهین به ملت آمریکا بوده، افزود: البته اینجانب گفتم که اعتراض ما به حاکمان سیاسی این کشور است نه ملت این کشور. کوهکن اضافه کرد: تا زمانی که در مجلس و عرصه نظام حضور داشته باشم باز اگر چنین موقعیتی پیش بیاید حتماً این کار را تکرار می کنم.

    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:
    @mohsenkoohkan
    🔹ایتا:
    eitaa.com/mohsenkoohkan

    🔹سروش:
    Sapp.ir/mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن:بیش از ۱۴۰ پیامک دریافت کردم که از این اقدامم تقدیر و تشکر کردند/اعتراض ما به حاکمان سیاسی این کشور است نه ملت این کشور"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی