امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۹:۳۵  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۶ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | کد خبر : 1374
  • جلسه ای که جهت پیگیری مسائل و مشکلات کشاورزان در شهرستان برگزار شده بود, علاوه بر منتخب مردم محسن کوهکن, مدیر جهاد کشاورزی شهرستان, مسئول نظام صنفی کشاورزان شهرستان, مدیر تعاون روستایی, نماینده کمیته آب شهرستان لنجان در مجمع امور صنفی, نمایندگان کشاورزان سایر مناطق شهرستان و همچنین معاون منابع طبیعی شهرستان لنجان نیز در […]

    جلسه ای که جهت پیگیری مسائل و مشکلات کشاورزان در شهرستان برگزار شده بود, علاوه بر منتخب مردم محسن کوهکن, مدیر جهاد کشاورزی شهرستان, مسئول نظام صنفی کشاورزان شهرستان, مدیر تعاون روستایی, نماینده کمیته آب شهرستان لنجان در مجمع امور صنفی, نمایندگان کشاورزان سایر مناطق شهرستان و همچنین معاون منابع طبیعی شهرستان لنجان نیز در این جلسه شرکت کردند.
    موضوع جلسه هماهنگی میان مسئولین در راستای آگاهی, حل مشکلات کشاورزان شهرستان, ارائه راهکار عملی, ایجاد ابزار و امکانات کافی جهت مرتفع نمودن موانع پیشرو کشاورزان بود .
    محسن کوهکن نیز ضمن استماع سخنان مسئولین و آگاهی کامل نسبت به مسائل و مشکلات روز این قشر زحمت کش, قول همکاری جهت رفع این مشکلات دادند.
    در آخر ایشان تاکید کردند که چنین جلساتی باید به صورت منظم و فصلی برگزار شود.

  • برچسب ها : , , , ,
  • نظرات کاربران در "جلسه محسن کوهکن با حضور مسئولین و نمایندگان کشاورزان شهرستان"
    2 نظر برای “جلسه محسن کوهکن با حضور مسئولین و نمایندگان کشاورزان شهرستان”
    1. علیرضا خدابخشی گفت:

      سلام وعرض ارادت .اگر جلسه ای هم با مسئو لین امور دام جهاد ونمایندگان مرغداران ودامداران وشاغلین این بخش هم بر گذار شود وبه مشکلات آنها هم توجه شود علاوه بر رفع مشکلات موجود برای آینده هم بی ثمر نخواهد بود .ارادتمند علیر ضا خدابخشی(عضو هیئت مدیره تعاونی مرغداران شهرستان)

    2. مهدی گفت:

      سلام. اگر در جلسه ایی هم به پرخاشگری بی مورد پرسنل جهاد کشاورزی و ورود بدون حکم آنها به باغات مردم و… رسیدگی کنند و تذکراتی به آنها بدهند ممنون میشویم.


    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی