امروز: سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۲:۱۴  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۸ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ | کد خبر : 1583
  • به گزارش خبر خودرو، محسن کوهکن نماینده مجلس دهم با اشاره به دو نگاه متفاوت در صنعت خودرو گفت : از گذشته تا کنون همواره دو نگاه متفاوت در صنعت خودرو وجود داشته است بخشی معتقدند که به جهت حفظ اشتغال صنعت خودرو باید مورد حمایت دائمی قرار گیرد تا مقاوم باقی بمانند در غیر […]

    به گزارش خبر خودرو، محسن کوهکن نماینده مجلس دهم با اشاره به دو نگاه متفاوت در صنعت خودرو گفت : از گذشته تا کنون همواره دو نگاه متفاوت در صنعت خودرو وجود داشته است بخشی معتقدند که به جهت حفظ اشتغال صنعت خودرو باید مورد حمایت دائمی قرار گیرد تا مقاوم باقی بمانند در غیر این صورت به اشتغال داخلی لطمه خواهد خورد.

    محسن کوهکن در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ،اظهار داشت : البته در مقابل این افراد برخی بر این باورند که واردات خودرو باید کاملا آزاد بوده تا مسیر صنعت به سمت و سویی برود که مصرف کننده مجبور به خرید تولید داخلی گردد.

    وی با اشاره به لزوم نظارت بر صنعت خودرو تصریح کرد : صنعت خودرو باید همزمان با نظارت جدی ، تقویت نیز گردد هر چند مهم تر از همه این موارد ایجاد فرصتی به خودروسازان است تا در مسیر رشد و توسعه حرکت کنند.

    این نماینده مجلس دهم خاطر نشان کرد : برای اینکه صنعت خودرو رقابتی باشد، باید از ساختار دولتی خارج شود البته در این بین باید فرصتی به دو کارخانه خودروسازی در کشور داده شود تا بتوانند امکانات بالقوه شان را مورد بازنگری قرار دهند.

    کوهکن ضمن اشاره به این موضوع که منتقد سرسخت خودروسازان نیست، گفت : قطعا خودروسازان می بایست از نظر کیفیتی محصولات خود را در سطح بالا عرضه نمایند.

    وی افزود : به نظر می رسد زمان آن رسیده که هر دو خودروساز بزرگ کشور در تولید محصولات خود بازنگری جدی نمایند البته پیش بینی شود در جریان این اقدام نزدیک به ۳۵ درصد از نیروهای انسانی در این شرکتها تعدیل شود .

    وی افزود : مسلما با کاهش هزینه های سربار و توجه به حوزه تحقیق و توسعه در صنعت خودرو ، تولیدات مرغوبی به دست مشتریان خواهد رسید.

    نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره وضعیت شرکت خودروسازی در ایران خاطر نشان کرد : امروز صنعت خودرو کشور نیازمند مدیریتی جدی در تمام حوزه های مرتبط با این صنعت است.

    کوهکن افزود : امروز در صورتی که کیفیت خودروهای داخلی به حدی برسد که رضایت مشتریان جلب شود و همزمان قیمت تمام شده خودروها نیز کاهش یابد مسلما خودروسازان مجددا بازار را به دست گرفته و شاهد بازار رقابتی در این صنعت خواهیم بود.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "محسن کوهکن: تحقیق و توسعه ، لازمه تحول در صنعت خودرو است"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی