امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۱:۲۵  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۶ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۵ | کد خبر : 1675
  • محسن کوهکن با اشاره به بیانیه ۲۵۲ نفر از نمایندگان مجلس دهم در حمایت از شیخ عیسی قاسم متذکر شد: متاسفانه برخی از نمایندگان مجلس که بنده اسمی از آنها نمی برم امضاء چنین بیانیه ای را عامل ایجاد تشنج در روابط دیپلماتیک می دانستند که جای بسی تامل دارد. محسن کوهکن امروز در سخنرانی […]

    محسن کوهکن با اشاره به بیانیه ۲۵۲ نفر از نمایندگان مجلس دهم در حمایت از شیخ عیسی قاسم متذکر شد: متاسفانه برخی از نمایندگان مجلس که بنده اسمی از آنها نمی برم امضاء چنین بیانیه ای را عامل ایجاد تشنج در روابط دیپلماتیک می دانستند که جای بسی تامل دارد.

    محسن کوهکن امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه زرین شهر اظهار کرد: مشکلات فلسطین را نمی توان تنها از طریق دیپلماسی و روابط بین المللی برطرف کرد.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام اخیر دولت بحرین در سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم که از تبعه این کشور است خاطرنشان کرد: در میثاق نامه سازمان ملل به صراحت آمده است که هیچ کشوری حق سلب تابعیت از مردم کشورش را ندارد.

    منتخب مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زمانی که یک کشوری به خود اجازه می دهد تا از یک مرجع دینی خود سلب تابعیت کند آیا می توان در مقابل چنین گستاخی و کارشکنی سکوت اختیار کرد و تنها به روابط دیپلماتیک دلخوش بود!؟

    کوهکن با اشاره به بیانیه ۲۵۲ نفر از نمایندگان مجلس دهم در حمایت از شیخ عیسی قاسم متذکر شد: متاسفانه برخی از نمایندگان مجلس که بنده اسمی از آنها نمی برم امضاء چنین بیانیه ای را عامل ایجاد تشنج در روابط دیپلماتیک می دانستند که جای بسی تامل دارد.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی حمایت از جبهه مقاومت را امری ضروری دانست و یادآور شد: زمانی که رژیم غاصب صهیونیستی بدون توجه به قعطنامه های سازمان ملل به وحشی گری خود ادامه می دهد آیا می توان با غفلت و عدم حمایت از امت حزب الله، به سازمان ملل و روابط دیپلماتیک دلخوش بود؟!

    وی با بیان اینکه اگر حمایت ما از جبهه مقاومت و نیز قدرت بازدارندگی موشک های ایران در مقابل استکبار جهانی نبود، دشمن حتی لحظه ای را برای حمله به کشورمان را از دست نمی داد تصریح کرد: برخی ها از افراد داخلی که دم از نه غزه و نه لبنان می زنند به طور یقین یا شناختی از دشمنان ندارند و یا اینکه نقش پیاده نظام دشمن در کشور را ایفا می کنند.

     

  • برچسب ها : , , , , ,
  • نظرات کاربران در "برخی از نمایندگان مجلس بیانیه حمایت از شیخ عیسی قاسم را امضاء نکردند/مشکلات فلسطین تنها از طریق روابط دیپلماتیک برطرف نخواهد شد"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی