امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۰۱:۰۸  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۳ام, ۱۳۹۷
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر : 3009
  • محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص پیشنهاد برخی از سیاسیون درباره استعفای رئیس جمهور به دلیل مسائل و مشکلات سیاسی و اقتصادی اخیر کشور، گفت: به عنوان منتقد دولت که به آقای روحانی هم رأی ندادم، تاکید دارم که رئیس‌جمهور نباید استعفا دهد. پیگیری عدم کفایت رئیس‌جمهور هم اشتباه است زیرا […]

    محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص پیشنهاد برخی از سیاسیون درباره استعفای رئیس جمهور به دلیل مسائل و مشکلات سیاسی و اقتصادی اخیر کشور، گفت: به عنوان منتقد دولت که به آقای روحانی هم رأی ندادم، تاکید دارم که رئیس‌جمهور نباید استعفا دهد. پیگیری عدم کفایت رئیس‌جمهور هم اشتباه است زیرا در شرایط کنونی تنها استفاده از تمام ظرفیت سه قوه در جهت حل مشکلات ضروری است.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اصلاح کابینه از قبل مطرح بود، لذا در شرایط کنونی رئیس‌جمهور به عنوان بهترین مرجع می‌تواند نسبت به ترمیم کابینه اقدام کند. در این زمینه مجلس هم نباید تقابل کند لذا بهتر است نمایندگان با استدلال نسبت به اصلاح بخش اقتصادی کابینه به دولت کمک کنند.

    وی با بیان اینکه سوال از رئیس جمهور را امضا کرده و هیچ گاه امضای خود را پَس نگرفتم، ادامه داد: با این حال معتقد به استعفای رئیس‌جمهور نیستم هرچند به بخشی از ناکارآمدی‌ها واقف بوده و برای این موضوع هم دلایل کافی دارم.

    این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: از سوی دیگر مسئولان و مردم نباید از حل مشکلات مأیوس شوند، اولین اقدام بر مبنای مطالبات مردم، شناساسیی اخلال‌گران بازار ارز و طلا است. دستگاه‌های اطلاعاتی، وزارت اطلاعات و دستگاه قضایی در این زمینه باید ورود پیدا کنند.

    کوهکن افزود: نظام برای یک بار از رأفت برخورد با متخلفین باید خارج شود و اخلال‌گران باید برای این بلای روحی و روانی که بر سر مردم در آوردند، مجازات شوند. این عده‌ای اندک باید به هر مجازات قانونی حتی اعدام تن داده تا نظم اقتصادی طبق قانون برقرار شود.

    عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کسانی که بازار اقتصاد داخلی را به هم ریختن و در فضای مجازی در مورد افزایش قیمت ارز و طلا اظهارنظر می‌کردند، باید شناسایی شوند زیرا مصداق اخلال در نظم اقتصادی هستند. از این رو سه قوه باید وحدت نظر داشته تا این عده به اشد مجازات برسند./

    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:
    @mohsenkoohkan
    🔹ایتا:
    eitaa.com/mohsenkoohkan
    🔹سروش:
    sapp.ir/mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن: طرح عدم کفایت یا استعفای رئیس‌جمهور اشتباه محض است/ سوال از رئیس جمهور را امضا کرده و هیچ گاه امضای خود را پَس نگرفتم"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی